חברת פריץ הוסמכה לת״י 10000 לאחריות חברתית

מנהל השיווק בפריץ, סנדי פרנג'י: ״פריץ הפכה להיות לחברה הישראלית הראשונה בתחום השילוח והלוגיסטיקה העונדת את תו התקן הישראלי לניהול אחריות חברתית ת"י 10000״


10:57 ,15.02.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת פריץ הוסמכה בימים אלו לת״י 10000 ובכך אימצה את גישת האחריות החברתית שהולכת ותופסת מקום מרכזי בתרבות הארגונית של גופים שונים. 

 

בהודעת החברה נמסר כי המגמה העולמית כיום נעה לכיוון ניהול ארגוני מתוך אחריות חברתית ושילוב שיקולים אתיים וסביבתיים בתהליכי קבלת ההחלטות וכי, ארגונים הזוכים להסמכה לתקן ת"י 10,000 לניהול אחריות חברתית מוכיחים כי הם פועלים מעל ומעבר לעמידה בחוקים ובתנאי הסף המינימליים להם נדרשים.

 

נציין כי ת"י 10000 הוא תקן ישראלי מקורי המתבסס על עקרונות התקן הבין-לאומי ISO 26000:2010 - Guidance on social responsibility ועל מודל חדש לתקני ניהול ISO. הוא מהווה ביטוי לאחריות החברתית בה נוקטת חברה שהוסמכה לתקן זה ולדגש הרב המושם בערכיה, בגישתה ובהתנהלותה בפועל. 

 

בחברת פריץ ציינו כי התקן הוענק בהתבסס על מגוון רחב של היבטים לרבות קיום מערכת יעילה, המתייחסת לניהול הזדמנויות בהיבטים חברתיים, סביבתיים וכלכליים; יצירת מערכת הפועלת לשיפור מתמיד בתחומים אלו; איתור נושאים לטיפול בתחום האחריות החברתית, זיהוי היקפם ויצירת מסגרת פעילות הולמת; בנייה ותפעול של מערכת לניהול אחריות חברתית כחלק מסדר היום הארגוני; ויצירת מסגרת לבחינה מתמדת ושיפור ביצועים.

 

סנדי פרנג'י, מנהל השיווק בחברה ציין: ״חברת פריץ מובילה את שרשרת האספקה בתחומי השילוח הבינלאומי והלוגיסטיקה למעלה מ-25 שנה, על ידי מתן פתרון כולל לניהול שרשרת האספקה; והיא היתה גם הראשונה בתחומה לאמץ את התקן הירוק 14001 כבר בשנת 2008״. 

 

״פריץ מפעילה מזה שנים חזון אקולוגי לניהול איכות סביבה מקיף, הכולל בתוכו נהלים סביבתיים, סקרי ניטור ומדידה שנתיים בנושאי נייר, אנרגיה, מים ופסולת״. 

 

בפן הקהילתי, נמסר, החברה פועלת באופן הרמוני עם הקהילה בה היא פועלת: מנהלי החברה משתתפים דרך קבע בהדרכות בנושאים של סוגיות אתיות וחברתיות בעולם העסקים; מעסיקה אנשים בעלי צרכים מיוחדים במרכזים הלוגיסטיים, ומקיימת פעילות חודשית ענפה במגוון תחומים, מהתנדבות עובדים ועד תרומות כספיות לעמותות, ממבצעי תרומות דם בקרב עובדי החברה וקיום ירידים למען אגודות שונות.