טרויה ישראל ממזגת פעילותה עם סיגמאי

חברת סיגמאי סחר ולוגיסטיקה מרחיבה את שירותיה באמצעות שיתוף פעולה ייחודי עם חברת טרויה ישראל ותציע שירותים לוגיסטיים למגוון יעדים באזרביג'אן, גרוזיה, קזחסטן, טורקמניסטאן, ועד אפגניסטן ועיראק


00:00 ,13.02.2011 מאת: דורון גבע

חברת סיגמאי סחר ולוגיסטיקה, הפועלת בישראל מזה כשבע שנים ומתמחה במתן פתרונות לוגיסטיים לשווקים ייחודיים במדינות ערב, אפריקה, המזרח הרחוק וארה"ב, תמזג אליה את הפעילות של טרויה ישראל ובכך תרחיב את שירותיה למגוון נוסף של יעדים בטורקיה ומשם ליעדים נוספים באזרביג'אן, גרוזיה, קזחסטן, טורקמניסטאן, ועד אפגניסטן, ועיראק.

סיגמאי סחר ולוגיסטיקה משמשת, זה מספר שנים, כספק מוביל של שירותים לוגיסטיים לאו"ם, כוחות צבא ארה"ב ולכוחות נאטו המוצבים לרוב באזורי קרבות, או ביעדים מרוחקים המציבים בפני ספק השירות רמת מורכבות גבוהה. בהקשר זה ציין עמיר דמרי, מנכ"ל חברת סיגמאי, כי הסינרגיה בפעילות של שתי החברות והיכולת לספק שירות ליעדים "מורכבים" נוספים הם אלה שהביאו את ההחלטה על שיתוף הפעולה.

לעומת זאת, חברת טרויה ישראל, אשר הוקמה על ידי יצחק ליבר ואיתי זילברינג והחלה פעילותה ב-1 לאוקטובר 2010, מייצגת את חברת טרויה הטורקית- חברת שילוח בינלאומי ותיקה בתחומה המספקת פתרונות לוגיסטיים ומענה מלא לניהול שרשרת האספקה למערכת הביטחון הטורקית וכן לחברות בכירות בשוק הישראלי, כגון: אלביט והתעשיה האווירית. שיתוף הפעולה עם חברת סיגמאי יאפשר לחברת טרויה ישראל להגיע ליעדים נוספים, כגון: ירדן, דרום אפריקה המזרח הרחוק וארה"ב ובכך להגדיל את מערך השירותים שלה.