למעלה מ-600 מכשירי הנשמה מתקדמים נחתו בישראל

מכשירי ההנשמה הוזמנו באמצעות חברת שראל על ידי משרד הבריאות ומשרד הביטחון כחלק מתוכנית ההיערכות להתמודדות עם מגפת הקורונה. אבי בוסקילה, מנכ״ל שראל: האתגר הלוגיסטי כלל משלוח של 96 משטחים במשקל של יותר מ-30 טון בהובלה אווירית


12:30 ,06.08.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

אתמול בבוקר הגיע לארץ משלוח של למעלה מ-600 מכשירי הנשמה מתקדמים מסוג TRILOGY-EVO של חברת פיליפס, מהמובילות בעולם בטכנולוגיות בריאות. מדובר בכמות הגדולה ביותר אשר הגיעה במשלוח אחד עד היום. מכשירי ההנשמה הוזמנו באמצעות חברת שראל על ידי משרד הבריאות ומשרד הביטחון כחלק מהיערכות המדינה להתמודדות עם מגפת הקורונה ועם האפשרות להתפרצות של גלי הדבקה נוספים והסיכון שבהתפרצות מגפת השפעת בחורף הקרוב. 

 

אבי בוסקילה, מנכ״ל שראל, אמר כי ״היום התקדמנו צעד חשוב נוסף בחיזוק המוכנות וההיערכות של מדינת ישראל לקראת גלי התפרצות אפשריים נוספים של וירוס הקורונה ומחלת השפעת בחורף הקרוב, עם הנחיתה בישראל של למעלה מ-600 מכשירי הנשמה מתקדמים ותקניים מסוג TRILOGY-EVO של חברת פיליפס. מכשירי ההנשמה של פיליפס הם מכשירים קומפקטיים ובעלי יכולות מתקדמות להנשמת חולים במצבים קריטיים״.

 

בוסקילה הוסיף כי ״המבצע המורכב להטסת המשלוח יקר הערך בימים אלו אינו ענין של מה בכך והוא כלל מאמץ משותף של מספר לא מבוטל של גורמים מעורבים, תוך התמודדות עם אתגרי הביקוש הגלובלי, יכולות ייצור, רגולציה, לוגיסטיקה ותקציבים. האתגר הלוגיסטי כלל משלוח של 96 משטחים במשקל של יותר מ-30 טון בהובלה אווירית״.

 

צוות הפארמה המקצועי של חברת השילוח הבינלאומית DSV ניהל את המבצע הלוגיסטי אשר כלל שילוח של 96 משטחים במשקל של יותר מ-30 טון בהובלה אווירית.

 

לרשת העולמית של DSV, הכוללת יותר מ-55,000 עובדים, משרדים ביותר מ-80 מדינות והיא מציעה מכלול פתרונות לניהול שרשרת אספקה תחת קורת גג אחת. החברה נסחרת בנאסד"ק של קופנהגן וכלולה ברשימת C20 כאחת מעשרים המניות הנסחרות ביותר בבורסה של קופנהגן. ב-2019 DSV רכשה את Panalpina ובכך, הרחיבה את הפריסה העולמית.