מנכ"ל UPS ישראל: בעתיד נקבל את המשלוחים שלנו איפה ומתי שנרצה

ליאור שגיא אמר את הדברים באירוע בכירים בו מיטב המרצים דיברו על חדשנות וטכנולוגיה, על חוכמת ההמונים וביג דאטה


13:08 ,15.06.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

UPS בישראל קיימה הבוקר אירוע בכירים ראשון מסוגו בו מיטב המרצים דיברו על חדשנות וטכנולוגיה, על חוכמת ההמונים וביג דאטה, וסיפקו הצצה נדירה אל מאחורי הקלעים של דאעש.

 

חברת UPS, החברה היחידה כיום בישראל המעניקה את כל פתרונות השילוח תחת קורת גג אחת, הציגה באירוע, שאירח בעיקר מנכ"לים וסמנכ"לים מהחברות המובילות במשק, מגוון פתרונות קיימים ועתידיים לתנועת המסחר ברחבי הגלובוס.

 

במסגרת הכנס, שהתקיים במתחם האירועים אביגדור בת"א, הציגהUPS  את עתיד ה- E-Commerce ואת הפתרון לאתגר ה-last mile בהרצאתו של מנהל הפיתוח העסקי ב-UPS אירופה. בנוסף, יתקיים פאנל טכנולוגי בנושא "הצצה לעתיד: מדע בדיוני או מציאות?" בהשתתפות  ליאור צורף, יובל דרור, מני ברזילי ובהנחיית דרור גלוברמן.

 

בהרצאה המרכזית צבי יחזקאלי דיבר על מזרח תיכון "חדעאש", גילה פרטים מאחורי הקלעים של המציאות הנוכחית וסקר את הקשר בין עולם הטכנולוגיה, האביב הערבי והטרור. בסוף ההרצאה הקדיש יחזקאלי זמן לשאלות הקהל ולשיחה חופשית.

 

המוזמנים נהנו בסוף האירוע מארוחת שף בסגנוןopen kitchen  עם השפים ארז קומרובסקי וחנן עזרן, שהיו זמינים לשיחה עם הקהל.

 

ליאור שגיא, מנכ"ל UPS בישראל: "בעתיד הטכנולוגיה תאפשר לנו לקבל את המשלוחים שלנו איפה ומתי שנרצה, בנוחות מקסימלית ובעלות מינימלית. אנו נערכים מדי יום לספק את מיטב הפתרונות - חדשניים, יצירתיים ותפורים לצרכי הלקוח, במטרה להניע את מיליוני החבילות של לקוחותינו על פני הגלובוס. כחברה חדשנית נמשיך לפתח פתרונות חדשים ולתת מענה לגידול ההולך ומתעצם בתנועת הסחר העולמי."