מנצ׳סטר יונייטד בפעילות משותפת עם DHL ישראל

ענקית השילוח והבלדרות הבינלאומית מעניקה חסות למועדון הכדורגל האנגלי ויוזמת משחקי ידידות מקומיים של אוהדי הקבוצה עם כדור ייחודי של הקבוצה. יאיר ביטון: חלק ממשפחה בינלאומית גדולה


12:16 ,27.11.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת DHL אקספרס, ענקית השילוח הבינלאומית, אשר נותנת חסות למועדון הכדורגל האנגלי בשנים האחרונות, יוזמת פעילות משותפת באמצעות משחקי ידידות מקומיים אשר מצולמים יחד במיזם גלובלי.

 

במסגרת המיזם, חברת DHL EXPRESS מאחדת את המעריצים ומעניקה להם הזדמנות לשחק משחק תחרותי או חברי עם כדור אחד השייך לקבוצת מנצ׳סטר יונייטד ואשר ממשיך ומסייר ברחבי העולם, ממדינה למדינה, ואשר הגיע לאחרונה גם לישראל. בנוסף לכדור, מגיעה לחובבי המשחק ערכת ציוד כדורגל לשימוש בטווח הארוך, לאחר שהכדור המיוחד ממשיך במסעו.

 

במסגרת הפעילות התקיים לאחרונה בישראל משחק של אוהדי קבוצת מנצ׳סטר יונייטד בחברת אל-על שזכו לשחק עם הכדורגל של מנצ׳סטר. בנוסף התקיים משחק ידידות של נבחרת היורוקאפ הישראלית של DHL עם מדי הנבחרת אשר מורכבת כולה מעובדי הארגון בלבד.

 

יאיר ביטון, מנכ״ל DHL אקספרס ישראל: ״התרגשנו מאד עם הגעת הערכה של מועדון מנצ׳סטר יונייטד לישראל. זו ערכה שעוברת בין כל המדינות בעולם ומשחקים בה אנשים מגוונים, ממוצא שונה, דת, מין, מעמד סוציו אקונומי ועוד כאשר הדבר היחיד שמחבר אותם הוא האהבה שלהם לקבוצת מנצ׳סטר יונייטד, ואנחנו ב-DHL יוצרים להם את ההזדמנות להרגיש ליום אחד, במשחק אחד, כחלק ממשפחה בינלאומית גדולה.

 

״הגלובליות של מועדון מנצ׳סטר יונייטד באה לידי ביטוי בערכים אותם אנחנו מקפידים להעביר לעובדים שלנו, ערכים של גאווה, בינלאומיות, מהירות וחתירה למצוינות. אני גאה על האפשרות להעניק לעובדים שלנו בארץ לקחת חלק בפרויקט הענק הזה״.