עוד תגובה של FedEx על רכישת TNT Express בידי UPS: חברת תחבורה ולוגיסטיקה בברזיל

חברת Rapidao Cometa Logistica e Transportes מעסיקה 9,000 עובדים ב-45 סניפים, מה שיאפשר את העמקת החדירה של FedEx לשוק אמריקה הלטינית


00:00 ,24.05.2012 מאת: מערכת פורט2פורט

בכוונת ענקית השילוח הבינלאומית FedEx לרכוש חברת תחבורה ולוגיסטיקה מברזיל.

מומחים מענף השילוח ציינו שהכוונה של FedEx מגיעה בתגובה על התרחבות ענק השילוח האמריקאי UPS בשוק הדרום אמריקאי, מאז הרכישה, בעלות של 6.8 מיליארד דולר, של TNT Express.

FedEx לא שחררה פרטים על הרכישה המתוכננת של חברת Rapidao Cometa Logistica e Transportes. החברה מעסיקה כ-9,000 עובדים, הפרושים על פני 45 סניפים, ובבעלותה כ-770 רכבים ונגררים.

בהודעה שהוציאה FedEx נמסר שרכישת אחת החברות הגדולות לפתרונות לוגיסטיים בברזיל עולה בקנה אחד עם האסטרטגיה ארוכת הטווח של החברה, של צמיחה באמריקה הלטינית ומתן שירות טוב יותר ללקוחות המחפשים להרחיב את עסקיהם בברזיל.

עוד נמסר, שעתה תוכל FedEx להציע מגוון שירותים רחב יותר, כולל בלדרות אווירית, שינוע יבשתי, פתרונות לוגיסטיים ושירותי שרשרת אספקה מלאים.

יצוין שכוונת הרכישה של Rapidao Cometa Logistica e Transportes היא האחרונה בשרשרת רכישות של FedEx, כתגובה על רכישת TNT Express בידי UPS. בחודש אפריל הודיעה החברה על כך שהיא מנהלת מגעים לרכוש את חברת השילוח הימי הצרפתית Tatex, לאחר שכבר רכשה את החברה הפולנית Opek.