קרגו אמרפורד טיפלה בשילוח מכשירי הנשמה לישראל

החברה מסייעת למשרד הבריאות וטיפלה במשלוח עבור מחסני החירום אשר חלקו הראשון הגיע באוויר ואילו החלק השני הגיע בים על מנת להוזיל עלויות. גלעד אליצור, מנהל היבוא הימי: מבצעים פעולות תיאום מול הספקים במזרח הרחוק על מנת להוזיל עלויות


11:16 ,15.10.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

מהחברה נמסר כי ״חלקו הראשון של המטען הגיע באוויר מאחר והיה צורך להכניס את מכשירי ההנשמה למחסני החירום באופן מיידי ללא עיכובים. על מנת להוזיל עלויות, חלקו השני של המטען הגיע בימים אלו דרך הים והועבר אל מערך החירום לקראת החורף הקרב. נערכנו מבעוד מועד עם המשלוח הימי מאחר והבנו כי הקווים הולכים ומצטמצמים וכי עלויות המשלוחים יעלו באופן משמעותי, ואנו שמחים כי הצלחנו לעמוד ביעד הן מבחינת המחיר והן מבחינת זמני ההגעה לפני בוא החורף״.

 

גלעד אליצור, מנהל היבוא הימי בקבוצת קרגו אמרפורד, ציין כי ״האתגר העיקרי הינו פעולות תיאום מול היבואנים והספקים המקומיים במזרח הרחוק על מנת להוזיל עלויות ולמקסם משלוחים בשל חוסר מקום באניות, זאת אל מול הדרישה ההולכת וגוברת לייבוא מטענים דרך הים. אנו מסייעים ככל הניתן ליבואנים הישראליים בצמצום עלויות המשלוחים ומבינים כי העלייה במחירי המשלוחים משפיעה ישירות על עסקיהם השוטפים״.

 

מחברת קרגו אמרפורד נמסר כי עלויות המשלוחים מנמלי המזרח הרחוק הגיעה לרמת מחירים גבוהה מאוד וכרגע לא רואים שיש מגמה של שינוי לכיוון ירידה. ״לדוגמא, נכון לרגע זה בנמלי הודו וסרי לנקה הוכרז על גביית היטל שיא עונה ואנו צופים כי זו המגמה לעתיד לבוא. ראש השנה הסיני החל בתחילת פברואר השנה ישפיע גם הוא בוודאי על תמחור המשלוחים כלפי מעלה״, הוסיף אליצור.