רז גור-אריה יתמנה כמנכ"ל חברת קריאף אלבטרוס

המנכ"ל לשעבר של חברת ישראייר ייכנס לתפקידו ב-1 במאי. במקביל יעבור הבעלים של קבוצת קריאף, ראובן קריאף, לכהן כיו"ר פעיל של החברה


00:00 ,22.03.2012 מאת: מערכת פורט2פורט

מינויים חדשים בחברת קריאף אלבטרוס בע"מ מקבוצת הלוגיסטיקה והשילוח הבינלאומי קריאף: ב-1 במאי ייכנס רז גור-אריה לתפקידו כמנכ"ל הקבוצה. בד בבד, יעבור הבעלים של קבוצת קריאף, ראובן קריאף, לכהן כיו"ר פעיל של החברה.

הודעה על המינויים החדשים נשלחה השבוע לעובדי החברה.

גור-אריה הינו תת אלוף (מיל.) בחיל האוויר, שתפקידו האחרון היה ראש להק כוח אדם בחייל. בעבר כיהן גור-אריה, שהינו בעל תואר שני במינהל עסקים, כמנהל מסוף המטענים במעבר הגבול נהר הירדן, מנכ"ל חברת גלובוס ובתפקידו האחרון שימש כמנכ"ל חברת ישראייר.

השבוע אמר גור-אריה ל"PORT2PORT": "אני רואה לעצמי כזכות גדולה את האמון שניתן לו על ידי המנהלים והבעלים. בטוחני שיחדיו נדע לצעוד לקראת צמיחה ושגשוג. אני מודה לכל עובדי קריאף אלבטרוס על האמון שניתן לי".

בהודעה לעובדים כתב השבוע קריאף: "לפני 18 שנה הקמתי את החברה ואני מרגיש שזה הזמן למנות מחליף ראוי. אין לי ספק שרז הוא הבחירה הטובה ביותר שיכולה להיות. רז ימנכל את החברה ויפתח תחומים חדשים,כגו ןשיתוף פעולה מול גופים ביטחוניים, צבאות זרים, לקוחות מסחריים ופרויקטים בעלי היקף פעילות נרחב, פרויקטים בתחום קידוחי הגז והנפט.

"הכי חשוב, רז חושב, כמוני, שהמשאב האנושי הוא המפתח להצלחה של כל ארגון. רז ימשיך את הדרך האסטרטגית של החברה, כחלק מקבוצת קריאף. אני,כמובן, אמשיך להיות פעיל. בכוונתי לרכז את רוב מאמצי בפיתוח העסקי של החברה והקבוצה, וכן בריכוז פעילות הרכישות של החברות שבקבוצה. אני סמוך ובטוח שהמינוי החדש יקדם ויצעיד את החברה שלב נוסף למעלה".

קריאף אלבטרוס בע"מ הינה חברה בת של קבוצת קריאף. החברה עוסקת בשירותי שילוח בינלאומיים ומתן פתרונות לוגיסטיים גלובליים, הכוללים את מגוון השירותים הנלווים ליצוא וליבוא אווירי וימי, כגון עמילות מכס, אחסנה, הפצה ולוגיסטיקה. כמשלחת בינלאומית, קריאף אלבטרוספועלת בתחומים שונים: תעשיית הרכב, תעשיות ביטחוניות, קמעונאות, תעשיה כבדה, אנרגיה ואופנה.החברה הינה הנציגה הבלעדית של חברת השילוח הגלובליתJAS  בישראל.

קבוצת קריאף מדורגת בין עשר החברות המובילות בתחום השילוח הבינלאומי בישראל. הקבוצה הוקמה ב-1994 וכיום מייצגת בישראל חברות תעופה וספנות בינלאומיות. הקבוצה מונה שמונה חברות בת.