יחיאל אסיה: לראשונה הוזמנו 3 חברות סטארט-אפ ישראליות להופיע בפני קהל משקיעים אירופי בפריז

לראשונה הוזמנו 3 חברות סטארט-אפ ישראליות חברת "טארגט אין" - Target–In, "די.בי.סייף" - DB Safe ו"קרוס אי.די" - Cross IDעל ידי הסנאט הצרפתי להופיע בפני יותר מ- 150 משקיעים אירופיים מהמובילים באירופה ובעולם ובחסות הסאנט הצרפתי - באירוע גיוסי ההון "טרמפלין א


00:00 ,03.07.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

לראשונה הוזמנו 3 חברות סטארט-אפ ישראליות חברת "טארגט אין" - Target–In, "די.בי.סייף" - DB Safe  ו"קרוס אי.די" - Cross IDעל ידי הסנאט הצרפתי להופיע בפני יותר מ- 150 משקיעים אירופיים מהמובילים באירופה ובעולם ובחסות הסאנט הצרפתי - באירוע גיוסי ההון "טרמפלין אנטרפרייז" "Tremplin Enterprises" כך מסר, יחיאל אסיה, מנכ"ל מכון היצוא.
 
אסיה ציין, כי אירוע זה, הוא אירוע הון סיכון מהגדולים והחשובים בצרפת בפרט ובאירופה בכלל, בו יציגו 30 חברות צרפתיות וחברה אחת קנדית, שהגיעו לשלב הגמר לאחר מיונים מתוך כ- 300 חברות. האירוע מאורגן, כאמור על ידי הסנאט הצרפתי וייערך בארמון לוקסמבורג של הסנאט הצרפתי בפריז.
 
מנכ"ל מכון היצוא הוסיף, כי מאמצים משותפים של הנספח הכלכלי – ינון אלרואי בפריז, מרכז הסטארט-אפ במכון היצוא ומתימו"פ אפשרו את השתתפותן של חברות הסטארט-אפ הישראליות באירוע ייחודי זה.
 
אסיה ציין, כי שלוש החברות נבחרו לאחר מיון קפדני שנערך בראשות יאיר אופק מנהל חטיבת ההיי-טק במכון היצוא; יאיר אמיתי מנכ"ל מתימו"פ ובשיתוף נציגי המדען הראשי, מתוך 40 חברות סטארט-אפ שהגישו מועמדות.
 
חברת הסטארט-אפ "טארגט אין" - Target–In, מתעסקת בתחום הביו-פארמה נמצאת בשבים טרום ניסויים קליניים.  המטרה בטכנולוגיה החדשנית היא ראשית ליצור צינור של חלבונים שיתמזגו לחלוטין עם המערכת האנושית. המיזוגים הללו מורכבים מחלבונים טרום-מתים (apoptosis) שמותכים ברמת ה- DNAלחלבון מכווֵן ייחודי וכך הם מכוונים לאוכלוסיות  ספציפיות של תאים חולים ומחסלות אותם באופן סלקטיבי. ע"י השימוש בחלבונים הכוללים את המוות הטבעי של התאים כמפעילים שלהם, החיסול של תאי המטרה לא מעורר תופעות לוואי או תגובות חיסוניות, ובכך מתאפשר טווח ריפויי רחב.
 
חברת "די.בי.סייף" - DB Safe, עוסקת בתחום אבטחת מידע נמצאת בשלב מעבר מאב-טיפוס למוצר. חברה זו מגינה על בסיס הנתונים בעזרת המוצר שפיתחה דיביגייט (DBgate) מגינה על בסיס הנתונים מהתקפות פנימיות וחיצוניות ומונעת דליפת נתונים. ההגנה ניתנת ע"י אבטחה טרום ובתר מעבד הניצבת בשורה בין שרת היישומים לבין שרת בסיס הנתונים, שמנתרת את כל התנועה בשני הכיוונים ומונעת נזק, שימוש לא תקין ודליפת נתונים ע"י הפעלת מסגרות הנתונים. הכלי הייחודי של די.בי.סייף מספק את ההגנה הנדרשת הן למערכות חדשות והן למערכות ישנות ללא צורך לשנות את היישום או את בסיס הנתונים.
 
חברת הסטראט-אפ "קרוס אי.די" Cross ID, עוסקת בתחום זיהוי ללא שבב ומצויה בשלב מחקר ופיתוח. קרוס-אי.די היא טכנולוגיית זיהוי, המבצעת את אותן משימות כמו זיהוי באמצעות תדרי רדיו ומעבר לכך,   היא פועלת בתוך סביבה מתפתחת של זיהוי לא-שבבי באמצעות תדרי רדיו. תוך פנייה אל הצורך לספק טכנולוגיה של זיהוי אוטומטי בר-הדפסה הדומה לטכנולוגיית הברקוד, אבל תוך שימוש בתדרי רדיו ובאותות תהודה במקום באותות אופטיים.
 
חברת "קרוס-אי.די" בחרה להתמקד בשוק ניהול המסמכים ומספקת "פיירוול"firewall)) ביטוח בתוך הארגון למסמכים חסויים. המטרה של החברה היא להוביל את פלח שוק זה על ידי שילוב היתרונות העיקריים של הברקוד (עלות נמוכה, תפקוד בכל תנאי סביבה) עם היתרונות העיקריים של טכנולוגיות הזיהוי החדשות באמצעות תדרי רדיו.
 
אסיה ציין, כי תגים אלקטרוניים הם אחד מתחומי השוק הגדלים במהירות. על פי הערכות השינוע העולמי של תגי זיהוי באמצעות תדרי רדיו צפויים לגדול מ 890 מיליון דולר ל- 2 מיליארד דולר עד סוף השנה.
 
מרכז הסטארט-אפ במכון היצוא ארגן לחברות המשתתפות באירוע הדרכה אישית "מיומנות במתן מצגות", על מנת לאפשר לחברות למצות את מלוא הפוטנציאל, שניתן להם בבמה האירופית.
 
יצויין, כי מרכז הסטארט-אפ במכון היצוא הישראלי פועל באופן נמרץ לקידום חברות הסטארט-אפ בישראל ומעניק מכלול שירותים המותאמים לצרכים הייחודים של החברות בתחומים הבאים: מימון וגיוס הון; חשיפה ושיווק לחו"ל; יעוץ וגיוס הון; חשיפה ושיווק לחו"ל; יעוץ משפטי; יעוץ פיננסי; יעוץ ופיתוח עסקי; הדרכות; ימי עיון; קורסים; סדנאות לרבות פרסומים בינלאומיים ועוד. המרכז מעמיד לרשות החברות בתחום מאגרי מידע ייחודים שיסייעו להן במיקוד ובניצול של משאבים, הזדמנויות עסקיות חדשות, השגת מימון ליזמות, ייעוץ בשיווק הטכנולוגיות וסיוע בכניסה לתחרות לשוק הבין-לאומי.