כנס של מינהל החוץ בתמ"ת ייערך בהשתתפות 35 נספחים

במסגרת הכנס יתקיימו פגישות של הנספחים עם כ-350 חברות מתוכם יתקיימו מפגשי לקוחות בצפון ובדרום הארץ וכן יתקיימו מפגשים אישיים עם יצואנים


00:00 ,30.11.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

במסגרת הכנס יתקיימו פגישות של הנספחים עם כ-350 חברות מתוכם יתקיימו מפגשי לקוחות בצפון ובדרום הארץ וכן יתקיימו מפגשים אישיים עם יצואנים
 
מינהל סחר חוץ בתמ"ת יקיים כנס עולמי של הנספחים המסחריים המכהנים ברחבי העולם במחצית חודש דצמבר. בכנס ייקחו חלק 35 נספחים של התמ"ת.
 
במסגרת הכנס יתקיימו פגישות של הנספחים עם כ-350 חברות מתוכם יתקיימו מפגשי לקוחות בצפון ובדרום הארץ. המפגשים ייערכו בארגון המינהל לסחר חוץ בתמ"ת ובסיוע מכון היצוא והרשות לפיתוח הנגב והגליל של משרד התמ"ת. כמו כן יתקיימו מפגשים בתל אביב אשר מאורגנים על ידי מכון היצוא.
בועז הירש, המשנה למנכ"ל וראש מינהל סחר חוץ בתמ"ת, מציין כי תפקיד הנספח המסחרי במערך הסחר של ישראל הוא כיום מגוון ומורכב במעבר, ונוגע בתחומי סחר רבים, בין אם בהסרת חסמי סחר, זיהוי מפיצים וסוכנים, איתור משקיעים ושותפים אסטרטגיים, שיתופי פעולה טכנולוגיים ועוד.
 
ראש מינהל סחר חוץ בתמ"ת מציין כי מגוון הפעילויות בהן עוסקים הנספחים מדגים את התרומה של שהנספח המסחרי יכול להעמיד ליצואן. שני האתגרים המהותיים העומדים בפני הנספחים, מציין בועז הירש, הינם מתן שירות איכותי ליצואן ופיתוח יכולות מערך הנספחויות המסחריות במטרה להתאימו לדינמיות של עולם הסחר.
 
את כנס של הנספחים המסחריים יפתח וינחה המשנה למנכ"ל ומנהל מינהל סחר חוץ בועז הירש ובי ייקחו חלק צמרת משרד התמ"ת בראשותו של סגן רוה"מ ושר התמ"ת אלי ישי.
 
במהלך הכנס יקבלו הנספחים הרצאות בנושאי עידוד השקעות בישראל, תוכניות לאומיות, קידום טכנולוגיות מים ואנרגיה, יוצגו תוכניות עבודה עם מכון היצוא, ירצו בפניהם מנכ"ל משרד האוצר על מגמות במדיניות המקרו-כלכלי של ישראל, ובנושא של מגמות כלכלות העולם אל מול כלכלת ישראל על ידי משנה לנגיד בנק ישראל. כמו כן ירצו ראשי משרד התמ"ת על מטרות ויעדי המשרד וכן יתקיימו מפגשים אישיים עם היצואנים.
 
במפגשים עם היצואנים ייקחו חלק נשיא התאחדות התעשיינים שרגא ברוש, יו"ר המכון הישראלי ליצוא ולשיתוף פעולה בינלאומי דוד ארצי ונשיא אגוד לשכות המסחר אוריאל לין. כמו כן יתקיים פאנל בנושא השפעת המשבר העולמי על היצואנים הישראלים.