לין לחברי הכנסת: העבירו תקציב 2006 טרם פיזור הכנסת

אוריאל לין בפנייה אישית לחברי הכנסת: מתנת הפרידה אותה חייבת כנסת ישראל ה- 16 לציבור - העברת תקציב 2006 קודם להתפזרותה


00:00 ,21.11.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

אוריאל לין בפנייה אישית לחברי הכנסת: מתנת הפרידה אותה חייבת כנסת ישראל ה- 16 לציבור - העברת תקציב 2006 קודם להתפזרותה
 
"אני פונה אליך אישית ומבקש ממך לפעול להעברת התקציב לשנת 2006, עד סוף דצמבר השנה וקודם להתפזרותה של הכנסת. זוהי חובתך הלאומית לציבור". כך עולה מפנייה אישית של אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר, לכלל חברי כנסת ישראל ה- 16.
 
לין, שכיהן כחבר כנסת מטעם הליכוד במשך שתי קדנציות, התריע שאם הכנסת לא תצליח להעביר במועד המתאים את התקציב, והוא יועבר לכנסת הבאה לאחר כינונה, תיתכן דחייה של 4 עד 6 חודשים בהעברת התקציב לשנת 2006. "אנו נמצא את עצמנו באמצע השנה ללא תקציב. מצב זה יצור אי בטחון, יערער את יציבותה הכלכלית של ישראל פנימה וכלפי חוץ ויפגע קשה בתנופת הצמיחה בה מצוי המשק כיום".
 
לין הסביר לחברי הכנסת בפנייתו כי בלימת הצמיחה, בעקבות אי העברת התקציב, משמעה אי יצירת מקומות עבודה נוספים ואף גידול מחדש במספר המובטלים.
 
"על אף הקדמת הבחירות ולמרות השינויים במפה הפוליטית, עלינו לשדר לעולם שהכלכלה הישראלית שומרת על יציבות וממשיכה לפעול בהתאם לאותם קווי מדיניות שנקבעו בעבר". לדברי לין, העברת התקציב היום לא תפגע במטרות הממשלה החדשה שתקום, מאחר ותמיד ניתן יהיה לבצע שינויים בסעיפי התקציב. "אסור שתקציב 2006 יהיה שבוי בשיקולים פוליטיים של מפלגה זו או אחרת".