מלם תים זכתה במכרז להקמה ותפעול של מערכת סחר החוץ עבור רשות המסים

שווי החוזה מוערך בכ-120 מיליון שקל בעבור שלבי הפיתוח וההקמה אשר יימשכו שלוש שנים. ההסכם לתפעול המערכת החדשה הינו למשך תקופה של 10 שנים


00:00 ,15.11.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

שווי החוזה מוערך בכ-120 מיליון שקל בעבור שלבי הפיתוח וההקמה של החברה אשר יימשך שלוש שנים. ההסכם לתפעול המערכת החדשה הינו למשך תקופה של 10 שנים
 
חברת מלם תים הודיעה אתמול כי חברת בת של החברה קיבלה הודעה לפיה החליטה ועדת המכרזים של רשות המסים להכריז עליה כזוכה במכרז להקמה ותפעול של מערכת סחר חוץ דור חדש ("המערכת החדשה"), אשר תחליף את המערכת הנוכחית של אגף המכס, זאת בכפוף להשלמת מספר תנאים, ביניהם, עריכת הסכם וחתימתו על ידי הצדדים.   
 
שלב הפיתוח וההקמה של המערכת החדשה, אשר היקפו הכספי מוערך בכ-120 מיליון שקל, צפוי להתחיל במהלך שנת 2008, ויימשך כשלוש שנים.
 
ההסכם לתפעול המערכת החדשה הינו למשך תקופה של 10 שנים, והיקפו הכספי בכל אחת מחמש השנים הראשונות מוערך בכ-17.5 מיליון שקל לשנה, ובכל אחת מחמש השנים שלאחר מכן, בכ-16 מיליון שקל לשנה. על פי הסכם התפעול, לרשות המסים אופציה להארכת החוזה ב-3 שנים נוספות.
 
בהתאם להודעת ועדת המכרזים ההסכם צפוי להיחתם לקראת סוף שנת 2007.    
 
יש לציין כי מלם מפעילה את מערכת המחשוב הנוכחית של אגף המכס, זאת בהתאם להסכם משנת 1991 אשר תוקפו הוארך מעת לעת, עד ליום 31 בדצמבר 2008, והוא כולל אופציה להארכתו בשנה אחת נוספת.