איגוד לשכות המסחר יעביר סיוע הומניטרי עבור תושבי ופליטי המלחמה באוקראינה

הלשכה תפנה לחברי ארגון מובילים במשק במטרה לגייס ציוד בתחומים הבאים: מוצרי מזון, ציוד רפואי, תרופות וסיוע בתחום הלוגיסטי. הסיוע יהיה מכוון עבור תושבי אוקראינה וגם עבור פליטי המלחמה שמספרם הגיע לכ-3 מיליון


10:30 ,20.03.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

נשיא איגוד לשכות המסחר, עו״ד אוריאל לין, וחבר נשיאות הלשכה רועי רוזנק נפגשו ביום רביעי האחרון (16.3.22) עם יבגן קורניצ׳וק, שגריר ישראל באוקראינה, ומקסים קרבטסוב, המזכיר הראשון של שגרירות אוקראינה בישראל, לדיון משותף על דרכים להושטת סיוע הומניטרי של איגוד לשכות המסחר לציבור התושבים והפליטים של אוקראינה.

 

הלשכה קיבלה על עצמה בהתחשב בדיון זה וגם עקב פנייה ישירה של גנאדי צ׳זוקוב, נשיא לשכת המסחר אוקראינה (UCCI) ודניס מונסטריסקי, שר הפנים של אוקראינה להעביר סיוע הומניטרי תוך גיוס של חבריה בארגון לפעילות זו. הסיוע יהיה מכוון עבור תושבי אוקראינה וגם עבור פליטי המלחמה שמספרם הגיע לכ-3 מיליון.

 

הלשכה תפנה לחברי ארגון מובילים של מגזר המסחר והשירותים במטרה לגייס ציוד בתחומים הבאים: מוצרי מזון, ציוד רפואי ותרופות. כמו כן, סיוע בתחום הלוגיסטי של העברת משלוחים לארצות שכנות של אוקראינה כמו רומניה, סלובקיה ופולין.

 

הפעילות כולה תרוכז על ידי חבר הנשיאות רועי רוזנק שלו קשרים עסקיים עם עולם העסקים באוקראינה ומכיר היטב את הדרג הממשלתי והמקצועי במדינה.