ועידת החדשנות הרביעית התקיימה בנוכחות סגן נשיא סין

ועידת החדשנות הרביעית של ישראל וסין התקיימה בנוכחות רה״מ נתניהו. שר הכלכלה אלי כהן חתם בתום הוועידה על הסכם הצהרת כוונות שמטרתו לחזק את מיזם פארק החדשנות ישראל-סין בצ׳אנגז׳ו


10:59 ,25.10.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

במסגרת ביקור סגן נשיא סין בישראל, התקיימה בירושלים ועידת החדשנות הרביעית של ישראל וסין בנוכחות שרים בכירים מסין ומישראל.

 

במהלך הוועידה ציין שר הכלכלה והתעשייה, אלי כהן בפני סגן הנשיא ומשלחת הבכירים כי ״משרד הכלכלה והתעשייה מפעיל בסין 6 נספחויות מסחריות. זוהי הפריסה הנרחבת ביותר של נספחויות מסחריות במדינה אחת, וזו בשל חשיבות היחסים הכלכליים בין ישראל לסין אשר מתבטאים בעליה בהיקפי הסחר וההשקעות הסיניות בישראל״.

 

השר ציין את ההתקדמות במשא ומתן על הסכם אזור הסחר החופשי המתנהל בין סין לישראל אשר צפוי להגדיל אף יותר את היקף הסחר בין המדינות.

 

כמו כן ציין השר כי ״משרד הכלכלה והתעשייה באמצעות רשות החדשנות מפעיל מערך הסכמי מו״פ שנחתמו בין ישראל לסין, שמטרתם לקדם שיתופי פעולה טכנולוגיים בין תאגידים סיניים וחברות טכנולוגיות ישראליות״.

 

בתום הוועידה חתם השר כהן על הסכם הצהרת כוונות שמטרתו לחזק את מיזם פארק החדשנות ישראל-סין בצ׳אנגז׳ו, להעניק סיוע פיננסי ומקצועי נוסף לחברות הישראליות הפעילות בפארק.