יוקם צוות מיוחד לאוצר ולתעשיינים שיפעל להגברת כושר התחרות של התעשייה

הצוות יבחן נושאי ליבה כמו הסרת חסמים רגולטוריים ושיפור הסביבה העסקית וכן קידום צעדים להעלאת רמת הפיריון והחדשנות הטכנולוגית. רון תומר, נשיא התאחדות התעשיינים: המשבר הזה הוכיח היטב את חשיבות התעשייה הישראלית


09:32 ,10.06.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

שר האוצר ישראל כ״ץ, ונשיא התאחדות התעשיינים, ד״ר רון תומר, נפגשו אתמול וסיכמו על הקמת  צוות משותף שיבחן צעדים לחיזוק התעשייה הישראלית וכושר התחרות שלה. הצוות יבחן נושאי ליבה כמו הסרת חסמים רגולטוריים ושיפור הסביבה העסקית וכן קידום צעדים להעלאת רמת הפיריון והחדשנות הטכנולוגית.

 

שר האוצר, ישראל כ״ץ: ״התעשייה מהווה נדבך חשוב בכלכלה הישראלית, ועלינו לפעול על מנת לייצר לה את התנאים הנדרשים לתחרות. הנחתי להקים צוות משותף בכדי לחזק את התעשייה הישראלית. אמשיך לפעול ליצירת תחרות אמיתית וזאת במטרה להביא להורדת יוקר המחייה ולהאצת הצמיחה של המשק והכלכלה״.

 

נשיא התאחדות התעשיינים, ד״ר רון תומר: ״המשבר הזה הוכיח היטב את חשיבות התעשייה הישראלית בפיתוח פתרונות טכנולוגיים מידיים וחדשניים למלחמה בנגיף, באספקה שוטפת של מזון, ציוד רפואי ומוצרי צריכה ובעיקר כמנוע צמיחה משמעותי למשק הישראלי. התעשיינים והממשלה יפעלו במהירות כדי להגדיל את הפעילות היצרנית בישראל ובתוך כך לייצר מאות אלפי מקומות תעסוקה, בשכר ובפריון גבוה, בתעשייה ובענפי המסחר והשירותים הסובבים אותה״.