20 חברות ומפעלים קטנים ובינוניים מציגים בביתן משותף בתערוכת "טכנולוגיה 2005"

בין מאות החברות והספקים שיקחו השנה חלק בתערוכת טכנולוגיה 2005 במרכז הירידים בת"א תבלוט השתתפותם היזומה של מעל 20 חברות ומפעלים, החברים בהתאחדות המלאכה והתעשייה. המציגים מגיעים ממגוון תחומים וייצגו את ענפי המתכת, השינוע, החשמל והאלקטרוניקה בביתן משותף ששטח


00:00 ,29.05.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

בין מאות החברות והספקים שיקחו השנה חלק בתערוכת טכנולוגיה 2005 במרכז הירידים בתל אביב (23-20 ביוני) תבלוט השתתפותם היזומה של מעל 20 חברות ומפעלים, החברים בהתאחדות המלאכה והתעשייה. המציגים מגיעים ממגוון תחומים וייצגו את ענפי המתכת, השינוע, החשמל והאלקטרוניקה בביתן משותף ששטחו כ- 200 מ"ר
 
למעלה מ- 400 חברות וספקים מיוצגים מהארץ ומחו"ל ייקחו חלק השנה ב"טכנולוגיה 2005" התערוכה הבינלאומית ה- 18 לחידושים ולהישגי הטכנולוגיה - גידול של מעל 30 אחוז במספר החברות המשתתפות. התערוכה תתפרס על פני כל שטח מרכז הירידים, ביתנים מקורים ושטחי החוץ. "טכנולוגיה 2005" תיערך בין התאריכים 23-20 ביוני 2005, במרכז הירידים והקונגרסים, גני התערוכה, בת"א. ב"טכנולוגיה 2005" יוצגו פתרונות וחידושים בענפי הטכנולוגיה והתעשיות עתירות הידע בישראל ובעולם. בין הענפים בתערוכה: מכונות וכלים לעיבוד מתכת ופח, מחקר ופיתוח, פנאומטיקה, הידראוליקה, רובוטיקה, אוטומציה פיקוד ובקרה, טכנולוגיות לייזר, טכנולוגיות חדישות, אביזרים טכנולוגיים ועוד. במהלך ימי התערוכה יתקיימו כנסים וימי עיון מקצועיים.
 
התערוכה, והכנסים נערכים בארגון מרכז הירידים והקונגרסים, ובחסות משרד התעשייה, המסחר והתעסוקה.
 
בערב הפתיחה של תערוכת "טכנולוגיה 2005" תערוך ההתאחדות קבלת פנים ולאחר מכן במהלך התערוכה יתקיים יום עיון שייוחד לנושאי "יזמות עסקית, מימון, תכנון, העתקה ושדרוג מפעלים ללא פגיעה בהמשך הייצור", מיזם משותף של ההתאחדות עם חברות המציגות בתערוכה.
 
לדברי יוסי גזימק, מנהל תחום לקוחות בענף המתכת, החשמל והאלקטרוניקה בהתאחדות המלאכה והתעשייה, אשר שותף בארגון והפקת התערוכה, לטכנולוגיה הישראלית יש כיום ביקוש רב הפונה לשווקים בינלאומיים וההשתתפות בתערוכה בה יבקרו משלחות רבות מחו"ל בהחלט יסייע למציגים לחשוף את מוצריהם כלפי חוץ. "המעבר לייצור מוצרים מגוונים עתירי טכנולוגיה, נובע מהתהליך שעבר על ענפי תעשייה שונים בעקבות המשבר של השנים האחרונות", אומר גזימק. "רוב העסקים הקטנים והבינוניים סמכו בעבר על לקוחות בודדים בלבד, בעיקר בתעשייה הבטחונית הישראלית. אותם עסקים שהתבססו על מגוון מוצרים ונסמכו גם על מספר לקוחות רב יותר בשוק הפרטי שרדו טוב יותר את המשבר הזה ובמיוחד אותם אלה שהשכילו להתפתח לכיוון שוק ההי-טק", אומר גזימק.
 
"ההתעוררות והתנופה המורגשים באוויר אינם פוסחים גם על החברות המשתתפות בתערוכה, שנערכת בחסות משרד התעשיה המסחר והתעסוקה. הללו", אומר גזימק, "מדווחות מצידן על התאוששות ניכרת בהיקף ההזמנות וזה משפיע על רכישת מכונות וציוד בכל הענפים ובענף המתכת בפרט. כמעט בכל מפעל לעיבוד שבבי ניתן למצוא מכונות וציוד חדש שנרכש באחרונה".