כך עולה מסקר של איגוד המזון בהתאחדות התעשיינים. מהנתונים עולה עוד כי ב-3 השנים האחרונות חלה עלייה בשיעור הקונים לחם, לחמניות ופיתוח דלי קלוריות, מ-19% בשנת 2003 ל-25% כיום
הצרכן הישראלי מנסה לשמור על גזרתו. 50% ממשקי הבית בישראל נוהגים לקנות כיום מוצרים מופחתי קלוריות. זאת בהשוואה ל-47% לפני כ-3 שנים, (אוגוסט 2003). כך מסר אברהם קרינגל, יו"ר ועדת השיווק של איגוד תעשיות המזון בהתאחדות התעשיינים, על סמך סקר בנושא התפלגות ההוצאה על מזון, שנערך בקרב 600 איש, המהווים מדגם ארצי ומייצג של האוכלוסיה הבוגרת בישראל, הנוהגת לערוך קניות עבור משק הבית.
קרינגל מציין כי מניתוח הסקר מתברר כי 32% ממשקי הבית נוהגים לקנות כיום מוצרי חלב, יוגורט וגבינה דלי קלוריות - זאת בהשוואה ל-30% לפני כ-3 שנים.
עוד מתברר כי ב-3 השנים האחרונות חלה עלייה בשיעור הקונים לחם, לחמניות ופיתוח דלי קלוריות, מ-19% בשנת 2003 ל-25% כיום.
בשיעור הקונים משקאות קלים דלי קלוריות חלה דווקא ירידה, מ-22% לפני 3 שנים ל-19% כיום.
מהסקר של איגוד המזון בהתאחדות התעשיינים מתברר, כי חלה עלייה של שיעור הקונים דברי מתיקה דלי קלוריות, מ-8% לפני 3 שנים ל-12% כיום. 10% ממשקי הבית בישראל רוכשים כיום גרנולה וקורנפלקס דלי קלוריות ו-12% משתמשים בממתיק מלאכותי.
עוד עולה מהסקר כי חלה עלייה בשיעור הרוכשים ריבות וממרחים דלי קלוריות, מ-3% לפני 3 שנים ל-10% כיום. 7% ממשקי הבית בישראל רוכשים כיום סוכריות ומסטיקים דלי קלוריות.
עוד עולה מהסקר שנערך באמצעות מכון גיאוקרטוגרפיה כי 7% מהציבור הישראלי רוכש כיום גלידות מופחתי קלוריות, זאת בהשוואה ל-4% בלבד לפני כ-3 שנים.
קרינגל הוסיף כי 6% קונים כיום נקניקים ופסטרמות מופחתי קלוריות, זאת בהשוואה ל-2% בלבד לפני כ-3 שנים.
כן מתברר מהסקר כי 5% ממשקי הבית בישראל נוהגים לקנות כיום רטבים ומרקים מופחתי קלוריות.
50% ממשקי הבית בישראל נוהגים לקנות מוצרי מזון דלי קלוריות
כך עולה מסקר של איגוד המזון בהתאחדות התעשיינים. מהנתונים עולה עוד כי ב-3 השנים האחרונות חלה עלייה בשיעור הקונים לחם, לחמניות ופיתוח דלי קלוריות, מ-19% בשנת 2003 ל-25% כיום
00:00 ,05.07.2006
עשוי לעניין אותך
קיבוץ ברעם הניח אבן פינה לאתר יצור חדש למפעל "אלכם מדיקל"
לין: ההתקפה חסרת התקדים של מנכ"ל חברת החשמל את הרשות לשירותים ציבוריים חשמל - נורמה פסולה
חברות התעשייה הנסחרות בבורסה רשמו גידול של 30% ברווח התפעולי ב-2005
מאי: תשואה חודשית ברוטו חיובית בקרנות הפנסיה החדשות-מקיפות
יהודה שגב נבחר למנכ"ל התאחדות התעשיינים
שוק האבטיחים: מכירות של כ-295 מיליון ₪ ב-2005