איגוד לשכות המסחר: שת"פ עם בי"ס בינלאומי למנהל עסקים בברלין

איגוד לשכות המסחר מקדם תוכנית בינלאומית לתואר שני במנהל עסקים של אוניברסיטת Steinbeis בברלין. התוכנית תכלול 5 סמינרים בחו"ל ותשים דגש על יצירת נטוורקינג בינלאומי


00:00 ,04.06.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

איגוד לשכות המסחר מקדם תוכנית בינלאומית לתואר שני במנהל עסקים של אוניברסיטת Steinbeis בברלין. התוכנית תכלול 5 סמינרים בחו"ל ותשים דגש על יצירת נטוורקינג בינלאומי
 
איגוד לשכות המסחר נכנס לראשונה לשיתוף פעולה בינ"ל עם ביה"ס הבינלאומי למינהל עסקים של אוניברסיטת סטיינביס (Steinbeis) ברלין – IBR School of Executive Management Berlin אשר מציע תוכנית לתואר שני במינהל עסקים (MBA).
 
בוגרי התוכנית יזכו לתואר שני בינלאומי למנהלים של אוניברסיטת סטיינביס ברלין. התוכנית שמה דגש על לימודים מעשיים, יצירת קשרים עסקיים בינלאומיים, ופיתוח כלים ניהולים לצד יישום החומר נלמד בחברה העסקית בה עובד המנהל. זאת בנוסף להקניית ידע אקדמי ברמה גבוהה.
 
לדברי לבנת קיזנר, מנהלת המכללה העסקית של איגוד לשכות המסחר, הלימודים מיועדים למנהלים בעלי תואר ראשון הרואים את עתידם, ועתיד החברה בה הם עובדים, בפעילות עסקית בינלאומית. עוד מוסיפה קיזנר כי התוכנית היא בינלאומית ונבנתה במיוחד למנהלים פעילים. "במהלך הלימודים שאורכם שנתיים", אומרת קיזנר "מאפשרת המכללה העסקית קיום מפגשי יעוץ עסקיים למשתתפי התוכנית של אוניברסיטת סטיינביס. כמו כן,  המנהלים ישהו 35 ימים במדינות שונות בחו"ל וילמדו מניסיונם של חברות בינ"ל שונות".
 
לדברי אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר, בעידן הגלובאלי ישנה חשיבות גדולה להכשרה של מנהלים לפעילות בזירה הבינלאומית ולא להתמקד רק בפעילות עסקית בישראל. "כחלק מהדאגה להסדרת הסביבה העסקית בישראל החלטנו להרחיב את פעילות האיגוד ולשתף פעולה עם אוניברסיטה בינ"ל. לאחר בדיקה של אוניברסיטאות מובילות רבות בארה"ב ובאירופה, החלטנו על שיתוף פעולה עם אוניברסיטת סטיינביס בשל השילוב של תוכנית בינלאומית בעלת רמה אקדמית גבוהה השמה דגש על לימודים יישומיים ועל יצירת נטוורקינג בינלאומי לבוגרי התואר" אומר לין. 
 
הלימודים בבית הספר, הנמשכים כשנתיים, מתקיימים בשפה האנגלית וכוללים 5 סמינרים בחו"ל בהם מבקרים הסטודנטים בחברות בינלאומיות גדולות בסין, הודו, דרום אפריקה, גרמניה ומזרח אירופה. במהלך הלימודים הסטודנטים  מקבלים הזדמנות להיחשף וליצור קשרים עם המרצים הבכירים המלמדים במיטב האוניברסיטאות ברחבי העולם והמלמדים במסגרת התואר ועם מנהלים ממדינות שונות הלומדים בתוכנית וכן לייצר קשרים עסקיים עם חברות אשר מעוניינות ליצור קשרים עסקיים עם חברות ישראליות.