מנכ"ל בססח: חלק מהגידול נובע מחברות הייטק צעירות שנעזרות בביטוח האשראי בדרך להנפקה בחו"ל
מניתוח שערכה בססח, החברה הישראלית לביטוח אשראי, עולה כי בשנת 2005 חל גידול חד בשיעור של 35% בביקוש של חברות הייטק לביטוח אשראי בהשוואה לשנת 2004. גידול שכזה הנו מעל ומעבר לגידול פעילות תעשיית ההייטק בשנת 2005, ולהערכת בססח חלק מהגידול נובע מחברות הייטק צעירות שנעזרות בביטוח האשראי בדרך להנפקה בחו"ל.
בכנס בנושא הנפקות הייטק שערך פורום מנכ"לי ההייטק של המי"ל אמר דוד מילגרום, מנכ"ל בססח, כי ביטוח האשראי של חברות הייטק צעירות ללקוחותיהן, תורם להצלחת ההנפקה. לדבריו, בתקופה שלפני ההנפקה, החברה נדרשת להציג גידול רצוף בהכנסות וברווחיות. ביטוח האשראי בתקופה קריטית זו תורם למניעת שיבוש בתקבולי המכירות ולהגדלת המכירות לשווקים מורכבים. מילגרום הוסיף כי "אחת הבעיות העיקריות של חברות הייטק צעירות לפני ההנפקה היא המחסור במימון, שלא אחת מביא לסגירת החברה. הגיבוי של בססח לעסקאות באשראי מאפשר לחברה להשיג מימון נוסף מהמערכת הבנקאית או החוץ בנקאית שהנו בגדר 'אוויר לנשימה' עד לשלב ההנפקה".
בססח: גידול חד של 35% בביקוש של חברות הייטק לביטוח אשראי ב-2005
מנכ"ל בססח: חלק מהגידול נובע מחברות הייטק צעירות שנעזרות בביטוח האשראי בדרך להנפקה בחו"ל
00:00 ,05.03.2006
עשוי לעניין אותך
כ– 12.5% מפיגורי התשלום של חברות במשק בשנת 2005 הפכו לחובות בעייתיים לגביה

בססח: גידול בהיקף פשיטות הרגל העולם
דוחות כספיים ראשונים של בססח: גידול של 23% בהכנסות
בססח: בשנת 2006 צפוי גידול של 10% במספר הבקשות לצווי כינוס ופשיטות רגל
בססח תפצה יצואנים ישראלים שנפגעו מההוריקן "קתרינה" באיזור ניו-אורלינס
בססח הופכת לציבורית – תיסחר בבורסה החל ממחר