הנרי צימרמן נבחר ליו"ר מרחב צפון של התאחדות התעשיינים בישראל

צימרמן שימש עד כה כחבר הנהלה ויו"ר הוועדה לאסטרטגיה בהתאחדות התעשיינים מרחב צפון, וכחבר במועצת חוף השרון


10:43 ,25.09.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

במסגרת אירוע האספה הדו-שנתית של התאחדות התעשיינים- מרחב צפון שנערכה בשני האחרון  במרכז הטכנולוגי העל אזורי "עתיד" בחיפה, נבחר הנרי צימרמן, יו"ר קבוצת "טרלידור- תעשיות מתכת מתקדמות" (כרמיאל) לשמש כיו"ר התאחדות התעשיינים צפון לקדנציה הקרובה.

 

באסיפה השתתפו תעשיינים מכל אזור הצפון, מועמדים לחברי ההנהלה הצפונית, ונשיא התאחדות התעשיינים בישראל שרגא ברוש נשא דברים.

 

צימרמן (54), יליד דרום-אפריקה, עלה ארצה בשנת 1973 והחל את דרכו המקצועית בהקמת חברת תנ"ה שיווק, שעסקה בשיווק ברי המים "תמי 4". בשנת 1988 הקים בשותפות את "טרלידור", המונה כיום שלוש חברות ומעסיקה כ-450 עובדים, מרביתם מקרב תושבי הפריפריה הצפונית בגליל. בשנים האחרונות רכשה קבוצת "טרלידור" את פעילות חברת הזיווד "אינקומק" והעתיקה את פעילותה לכרמיאל.  ב-2015 הצטרפה למיזם העסקי "ג'יני" הנמצא בתקופה זו בשלבי פיתוח.

 

צימרמן שימש עד כה כחבר הנהלה ויו"ר הוועדה לאסטרטגיה בהתאחדות התעשיינים מרחב צפון, וכחבר במועצת חוף השרון.

 

טובי בכר, יו"ר ההתאחדות היוצא, סיכם את קדנציית הכהונה שלו כיו"ר ואמר כי "בקדנציה זו השגנו קשר חשוב עם מפעלי מפרץ חיפה, המהווים נכס חשוב לתושבי חיפה ולאזרחי ישראל. בנוסף, הונחה אבן הפינה לבית התעשיינים החדש במפרץ חיפה,  בית שיהווה אכסניה נגישה, ראויה ומודרנית לפעילות החשובה של התאחדות צפון, לרבות המפגשים, הכנסים וימי העיון". עוד קרא בכר לפעול לקבלת תמיכה ממשלתית למפעלי הצפון, המוזנחים, לדבריו, ביחס למפעלי המרכז החזקים ומפעלי הדרום שזוכים לתקצוב ותמיכה משמעותית. בכר ציין כי לצפון פוטנציאל משמעותי להפוך למרכז מדעי חיים, תעשיית פוד-טק והיי-טק.

 

נשיא התאחדות התעשיינים שרגא ברוש בירך את היו"ר הנבחר עם כניסתו לתפקיד, וציין כי  "הבחירה לערוך את האסיפה השנתית במרכז הטכנולוגי "עתיד" שמה במרכז את החינוך הטכנולוגי- בסיס שלא ניתן לצמוח בלעדיו. על הממשלה לקבוע יעד שאפתני לצמיחת המשק, ובהקשר זה לעודד מנועי צמיחה בתעשייה להגדלת הפריון. אנו בהתאחדות הארצית מנהלים מאבק להגדלת תקציב החינוך הטכנולוגי ל-500 מיליון ₪ כל שנה בשנתיים הקרובות, וכמו כן דורשים הקצאת תקציבים משמעותית למדען, למרכז ההשקעות וכיו"ב".