הענקת פרסי התעשייה של התאחדות התעשיינים לשנת 2004

הטקס יתקיים במעמד כבוד ראש ממשלת ישראל, מר אריאל שרון, מ"מ ראש הממשלה ושר התמ"ת, מר אהוד אולמרט, נשיא התאחדות התעשיינים, מר עודד טירה, שרים, חברי כנסת, ראשי הכלכלה והמשק בישראל, תעשיינים, הנהלות מפעלים ונבחרי עובדיהם


00:00 ,21.12.2004 מאת: מערכת פורט2פורט

טקס הענקת פרס התעשייה של התאחדות התעשיינים יתקיים ביום חמישי 23 בדצמבר 2004, בשעה 19:00 במלון דיויד אינטרקונטיננטל בתל-אביב.

הטקס יתקיים במעמד כבוד ראש ממשלת ישראל, מר אריאל שרון, מ"מ ראש הממשלה ושר  התמ"ת, מר אהוד אולמרט, נשיא התאחדות התעשיינים, מר עודד טירה, שרים, חברי כנסת, ראשי הכלכלה והמשק בישראל, תעשיינים, הנהלות מפעלים ונבחרי עובדיהם.
 
האירוע ינוצל גם לפרידה מנשיא התאחדות התעשיינים, עודד טירה, המסיים את כהונתו ב-6 בינואר 2005, לאחר כ-6 שנים בתפקיד.
 
חבר השופטים של פרס התעשייה תשס"ה - 2004, בראשותו של מר מיכאל שטראוס, החליט להעניק את פרס התעשייה של התאחדות התעשיינים לתעשיינים הבאים:-
 
אלישע ינאי - סגן נשיא בכיר - מוטורולה אינק., יו"ר מועצת המנהלים ומנכ"ל מוטורולה ישראל – פרס ע"ש הילדה וד"ר ריכרד שטראוס ז"ל, כאות הוקרה על חזון תעשייתי שהוביל לשינוי בסולם העדיפויות הלאומי: הגדרת יעדי צמיחה חדשים והצבת החינוך הטכנולוגי-מדעי בראש סדר היום. החזון - וחלקו של אלישע ינאי ביישומו - הציבו את ישראל בין המדינות המובילות בעולם בטכנולוגיה המתקדמת והובילו את "מוטורולה ישראל" למעמד של מפעל דגל בחברה האם העולמית –מוטורולה אינק. בהערכה על פעילות ציבורית עניפה במוסדות ובארגונים למען הבטחת עתודות מקצועיות  ברמה גבוהה לתעשיות המתקדמות.
 
ישראל ליבנת - סמנכ"ל התעשייה האווירית ומנכ"ל חטיבת אלתא מערכות בע"מ – פרס ע"ש יצחק תומר ז"ל ויהודה פרוכטר ז"ל, כאות הערכה על פעילות תעשייתית מנצחת, המשלבת יצירתיות הנדסית, חזון ניהולי, כושר מנהיגות וכושר ביצוע יוצאי דופן. על הישגים הזוכים להכרה ולפרסים בינלאומיים, שהציבו את התעשייה הישראלית בכלל, ואת אלתא מערכות  בפרט, כחברות מן השורה בצמרת הטכנולוגיה העולמית. על היכולת לתת מענים כוללים לצרכי השוק הבטחוני בארץ ובעולם – כישורים שהפכו את אלתא לייצואנית-ענק ותרמו רבות לקידום הייצוא הישראלי בכלל.
 
ישראל מקוב - מנהל כללי ונשיא חברת טבע תעשיות פרמצבטיות בע"מ – פרס ע"ש יוסף סגול ז"ל, כאות הערכה על הנהגת טבע תעשיות פרמצבטיות בע"מ וביסוסמעמדה כחברה גלובלית רב-לאומית מוערכת בעולם, תוך שמירה על זהותה הישראלית - עמדה התורמת רבות לקידום תדמיתה של התעשייה הישראלית כולה ברחבי העולם. על מעוף, חזון תעשייתי, תעוזה וחשיבה אסטרטגית ארוכת טווח, הנתמכים בהשקפת עולם ניהולית הרואה במדינת ישראל את הבסיס - אם לבניית תעשייה ישראלית חובקת עולם.
 
אלי (אונגר) שחף - מנכ"ל פזקר בע"מ - על העלאת "פזקר" בע"מ לנתיב של רווחיות, למעמד המובילה בתחומה בארץ ולחלוצת התעשייה והייצוא של קבוצת פז חברת נפט בע"מ. על פיתוח מוצרים ייחודיים לחברה בפרט ולישראל בכלל, תוך מודעות ושמירה על איכות הסביבה. על סגנון ניהולי שמוכיח כי ניתן לחיות ולעבוד בהרמוניה בין דתות, תרבויות, עדות ופלגים בחברה הישראלית, ועל פעילות קהילתית-חברתית רחבת היקף לקידום החינוך והתרבות לנוער.
 
יצויין, כי זו השנה ה-29 שבה מעניקה התאחדות התעשיינים את פרסי התעשייה. עד היום, כולל שנה זו, העניקה התאחדות התעשיינים 148 פרסי תעשייה לתעשיינים מצטיינים.