התאחדות התעשיינים: לירן אהרון נבחר ליו״ר דור ההמשך

לירן נבחר ברב קולות במסגרת תהליך בחירות ראשון מסוגו לתפקיד ויחליף את התעשיינית אלינור וידס ששימשה עד כה כיו״ר. אהרון: ״לתעשייה המקומית חשיבות לאומית קיומית״


11:28 ,06.07.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

התעשיין לירן אהרון, דור שלישי בחברת אהרון יוסף, מקבלניות הייצור המובילות בישראל, נבחר ליו״ר דור ההמשך בהתאחדות התעשיינים - עתודת הניהול של התעשייה הישראלית המונה בעלי מפעלי תעשייה, מנכ״לים וסמנכ״לים מתחת לגיל 45 מכלל ענפי התעשייה. לירן נבחר ברב קולות במסגרת תהליך בחירות ראשון מסוגו לתפקיד ויחליף את התעשיינית אלינור וידס ששימשה עד כה כיו״ר. לירן אהרון משמש גם כחבר בנשיאות ההתאחדות ובהנהלת איגוד המתכת.

 

בתפקידו כיו״ר דור ההמשך צפוי לירן לקדם את המהפכה התעשייתית industry 4.0, חדשנות ואוטומציה בתהליכי שרשרת האספקה ובכך להגדיל את הפריון וכושר התחרות של התעשייה הישראלית. כמו כן הוא צפוי להמשיך ולקדם הכשרות מנהלים צעירים, באמצעות סדנאות, קורסים, מנטורינג ומפגשים עם תעשיינים ותיקים ובכירים במשק הישראלי.

 

לירן אהרון: ״התרבות העסקית הרווחת כיום במדינת ישראל נוטה להעביר את הייצור לחו״ל, כשהשיקול המנחה העיקרי הוא העלויות הכספיות. בדרך זו גודעים הבסיס להתפתחות וצמיחה של התעשייה בישראל. מה גם שמחירי הייצור בחו״ל עולים ומתייקרים. התעשייה הישראלית היא עמוד התווך ומנוע הצמיחה המשמעותי של המשק הישראלי. עידוד הייצור בארץ יחייב את התעשיינים להתייעל, לשכלל את הציוד והטכנולוגיות ולהתחרות במחירים ובאיכות של התוצרת המיובאת מחו״ל. בישראל קיימים כל המשאבים הדרושים לקיים ולפתח תעשיות ייצור מתקדמות ומובילות. על מקבלי ההחלטות וציבור הצרכנים הרחב להבין שלתעשייה המקומית חשיבות לאומית קיומית. היכולת לייצר כל דבר בביתך לעולם תהיה האסטרטגיה הנכונה ומנוע צמיחה אדיר לכלכלה הישראלית.

 

״במסגרת תפקידי החדש אפעל לגבש קבוצה חזקה ואיכותית. קבוצה שתהווה חוד החנית בתעשייה ותפעל בכל המישורים  לשינוי התרבות  ושיפור הסביבה העסקית. עתודה זו תשתלב בעשייה הברוכה בוועדות התאחדות ובמוסדות ממשלתיים וציבוריים״.

 

לירן החל דרכו בתעשייה בגיל צעיר וגדל ברצפות הייצור, לאחר מכן התפתח במגוון תפקידים ניהוליים וכיום מכהן כסמנכ״ל תפעול ופיתוח עסקי באהרון יוסף תעשיות זיווד בע״מ. החברה נוסדה בשנת 1958 על ידי סבו יוסף מאיר אהרון ז״ל ומתמחה בייצור, הרכבה ואינטגרציה למכונות, מערכות ומכלולים מכניים/אלקטרומכניים לתעשיות מתקדמות.

 

אהרון (37) נשוי+2 ומתגורר ביבנה. בעל תואר ראשון בכלכלה עם התמחות בשיווק מהמכללה למנהל. בצבא שירת כלוחם ומפקד בגבעתי.