טנק ״המרכבה״, מיץ תפוזים, טיל היירוט ״חץ״, תרופה ישראלית, מל״ט, גבינה ישראלית ועוד - הם רק חלק מגאווה כחול-לבן של מדינת ישראל.
התאחדות התעשיינים בישראל, שמייצגת מעל 2,000 חברות תעשייה המעסיקות כ- 400 אלף עובדים ברחבי הארץ, משיקה קמפיין תקשורתי רחב תחת הכותרת: ״תעשייה חזקה = ישראל חזקה״, לצורך הגברת המודעות לחשיבותה האסטרטגית של התעשייה המקומית, לחזק את מעמדה בציבור, ולעודד העדפה של תוצרת כחול-לבן.
הקמפיין, שנוצר כולו בטכנולוגיית AI, יעלה ברשתות הטלוויזיה, בדיגיטל וברשתות החברתיות, מציג את תרומתה המשמעותית של התעשייה הישראלית שפועלת כבר למעלה משנה וחצי תחת אש ובאחוזי התייצבות מרשימים במקומות העבודה, במטרה לספק את כל המוצרים שצריך לכוחות הבטחון ולאזרחי ישראל. הקמפיין מבטא את התרומה של התעשייה לכלכלה, לחברה ולביטחון הלאומי ובין היתר, מודגשים בה הישגי התעשייה המקומית בתחומי החדשנות והטכנולוגיה, המזון, הרפואה, הקוסמטיקה המזון ועוד.
הקמפיין שיעלה היום הוכן על ידי משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב ובשיתוף הקרן ההדדית של המעסיקים שהוקמה ע״י התאחדות התעשיינים.
נשיא התאחדות התעשיינים, ד״ר רון תומר: ״התעשייה הישראלית, שידועה בעולם בחדשנותה וביעילותה, מהווה מנוע מרכזי לצמיחה הכלכלית של מדינת ישראל ולחוסנה הלאומי. התעשייה שהגנה עלינו במלחמת חרבות ברזל ומבצע עם כלביא הן במוצריה הביטחוניים והם בדאגה שלא יחסר דבר בעורף, היא מקור לגאווה עצומה עבור כולנו. דווקא בעת הזו, כאשר מדינת ישראל ניצבת בפני אתגרים כלכליים וביטחוניים משמעותיים, ניכר עד כמה התעשייה הישראלית היא עוגן מרכזי ביציבות המשק. כור ההיתוך של עובדיה, מכלל המגזרים, הדתות והקהילות - הוא ביטוי מובהק לכוחה המאחד של התעשייה ולתפקידה הקריטי ביצירת חוסן חברתי ולאומי״.