"התעשייה הישראלית היא סיפורה של המדינה"

הנשיא ראובן רובי ריבלין פתח את טקס פרס התעשייה 2015 של התאחדות התעשיינים וקרא להמשך חזון הכולל את כל חלקי החברה הישראלית


14:19 ,14.01.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

אתמול (ד') נערך טקס פרס התעשייה 2015 של התאחדות התעשיינים. הטקס נערך במעמד נשיא המדינה רובי ריבלין ונשיא התאחדות התעשיינים שרגא ברוש.

 

בטקס חולקו פרס התעשייה וציון לשבח לשבעה תעשיינים ותיקים, על תרומתם הרבה לתעשייה הישראלית.

 

הנשיא ריבלין פתח את הטקס ואמר: "על כולנו להוקיר את התעשיינים בישראל, על תרומתם העצומה לכלכלה ולחברה הישראלית. אתם, היושבים לפני היום, אנשי מקצוע בכל ענפיה של התעשייה הישראלית, אתם כותבים את סיפורכם האישי, אך התעשייה הישראלית היא גם סיפורה של מדינת ישראל. החברה הישראלית מורכבת מחילונים ודתיים, עולים חדשים וותיקים, ערבים ויהודים, מרכז ופריפריה. כדי שהחדשנות הישראלית תמשיך, עלינו לוודא שהחזון העתידי שלה כולל את כל חלקי החברה הישראלית.

 

"בתקופה האחרונה אני עושה מאמץ, להיפגש עם רבים מכם, מתוך מטרה לפתוח את שוק התעסוקה הישראלית לכל הזרמים בחברה הישראלית, ובמיוחד לחרדים וערבים. במדינת ישראל של המאה ה-21 שוק התעסוקה הוא המקום בו נפגשת החברה הישראלית. כתעשיינים, כיזמים, וכמעסיקים, יש לכם, מלבד החדשנות, משימה נוספת. לקלוט עובדים שונים, ממגזרים שונים".

 

ברוש: "פרס התעשייה הנו ההזדמנות שלנו להוקיר תודה לעמיתינו התעשיינים על עשייתם הרבה לאורך השנים למען התעשייה בישראל. כל הזוכים בתחומם הם - מזון, טכנולוגיה, בנייה או פרמצבטיקה - הראו בעשייה ובעבודה קשה ציונות מהי ובעשרת אצבעותיהם בנו ברחבי הארץ מפעלים לתפארת, אשר מעסיקים יחדיו עשרות אלפי עובדים בכל רחבי בארץ. דווקא בימים אלו של קיפאון במשק והיצוא הישראלי נמצא בירידה תלולה, עלינו להוקיר יותר מתמיד את פועלם ולומר להם תודה על תרומתם לחוסנה וכוחה הכלכלי של מדינת ישראל".

 

זוכי פרס התעשייה: מנכ"ל תרמוקיר אלי כהן; מנכ"ל תנובה אריק שור; מנכ"ל SCD ברוך גליק; מנכ"ל  שטיבל בע"מ טחנות קמח ברוך תורג'מן; מייסד אוניפארם זבולון תומר.

 

זוכי ציון לשבח: יו"ר קבוצת יעיל נוע ארנון מרקוס; מנכ"ל ויו"ר E.N.T טכנולוגיות חדשניות ייחודיות בע"מ ויו"ר אגף סחר חוץ בהתאחדות התעשיינים עמירם שור.