התעשיינים: ד"ר אלי אברמוב נבחר לתפקיד יו"ר איגוד הכימיה, הפרמצבטיקה ואיכות הסביבה

אברמוב מחליף בתפקידו את דני חן, לשעבר משנה למנכ"ל כיל, אשר כיהן כיו"ר האיגוד בארבע השנים האחרונות. אברמוב: אני נכנס לתפקיד בתחושת שליחות


15:09 ,30.11.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

ד"ר אלי אברמוב, סמנכ"ל תפעול גלובלי בחברת אדמה פתרונות לחקלאות, נבחר ליו"ר איגוד הכימיה, הפרמצבטיקה ואיכות הסביבה בהתאחדות התעשיינים. אברמוב מחליף בתפקידו את דני חן, לשעבר משנה למנכ"ל כיל, אשר כיהן כיו"ר האיגוד בארבע השנים האחרונות.

 

במקביל לתפקידו בחברת אדמה ועד למינויו החדש, שימש אברמוב כחבר בנשיאות ההתאחדות וכיו"ר ועדת איכות הסביבה בהתאחדות התעשיינים. כמו כן משמש בהתנדבות כיו"ר המכללה האקדמית להנדסה SCE.

 

בעבר כיהן ד"ר אברמוב כמנכ"ל חברת ההנדסה ברן, ולפני כן כסמנכ"ל ומשנה למנכ"ל בקריה למחקר גרעיני בנגב.

 

ד"ר אלי אברמוב: "אני נכנס לתפקיד בתחושת שליחות. הנהלת האיגוד בראשותי תפעל  בראש ובראשונה להגברת מודעות הציבור לחשיבות של קיום ופיתוח של תעשייה כימית ופרמצבטית משגשגת ומתחדשת, תוך העמדת הערך של קיימות ושמירה על הסביבה כערך עליון. רק פעילות משותפת ומשתפת של הנהלות החברות עם התושבים והרשויות תוכל להביא למימוש יעד זה".

 

איגוד תעשיות הכימיה הפרמצבטיקה ואיכות הסביבה כולל למעלה מ-170 חברות המייצגות כ- 29% מסך כל הייצור התעשייתי בישראל וכ- 34% מסך הייצוא התעשייתי מישראל. האיגוד פועל לשיפור הסביבה העסקית של אותם מפעלים, בד בבד עם קידום המדיניות הסביבתית עבור כלל החברות בהתאחדות התעשיינים.