טובי בכר נבחר ליו"ר התאחדות התעשיינים בישראל - מרחב צפון

בכר, המכהן כמנכ"ל חברת ZDF Medical, יחליף בתפקיד את מיכאל דיין, שסיים קדנציה בת שלוש שנים


11:32 ,17.09.2015 מאת: מערכת פורט2פורט

במסגרת האירוע השנתי של התאחדות התעשיינים בצפון נבחר מנכ"ל חברת ZDF Medical טובי בכר כמחליפו של מיכאל דיין, שסיים קדנציה בת שלוש שנים כיו"ר מרחב צפון של התאחדות התעשיינים.

 

בכר החל את דרכו המקצועית בתחום המכשור הרפואי בחברת אלסינט והתקדם בה לתפקידי ניהול בכירים. בתפקידו האחרון בחברה שימש כסגן נשיא עולמי למערכות CT/MRI. בסוף שנות ה-90 נמכרו החטיבות לחברת  GE Medical Systemsהעולמית, אליה הגיע בכר יחד עובדי אלסינט נוספים. בשנת 2002 מונה בכר למנכ”לGE Healthcare Israel, תפקיד אותו מילא במשך 7 שנים, ובשנת 2010 מונה לתפקיד מנכ”ל קבוצת דור כימיקלים.

 

בכר, מהנדס אלקטרוניקה בעל תואר B.Sc ו- M.Scמאוניברסיטת בן גוריון, זכה בפרס מנכ”ל השנה בהייטק מטעם המרכז הישראלי לניהול לשנת 2008. 

 

בכר: "ברצוני ראשית להודות ליו"ר היוצא מיכאל דיין ולצוות העובדים המסור של המרחב בראשות ליאור אפלבאום. בכוונתי להמשיך ולחזק את תעשייני הצפון על פועלם ותרומתם לצמיחת התעשייה הישראלית, ולהבטיח כי גם בשנה הקרובה תמשיך התאחדות התעשיינים לעמוד בחזית המאבק לצמצום הבירוקרטיה והקטנת נטל הרגולציה, לפיתוח ועידוד של מערך חינוך טכנולוגי ומקצועי לתעשייה, לחיבור כלל המפעלים בצפון לגז הטבעי ולעידוד ופיתוח של תעשייה קטנה ובינונית. כל זאת, לצד הפעילות השוטפת לקידום התעשייה הישראלית והסביבה העסקית.

 

"אני רואה בחזוני את הפיכת הצפון למרכז של ביוטכנולוגיה ומדעי החיים לצד המשך קידום התעשייה המסורתית. לפנינו אתגרים משמעותיים רבים ואני מודע למורכבות המשימה ולגודל האחריות".