כוכבי יופי לגני התעשייה של סטף ורטהימר

גן התעשייה תפן זכה ב"100 כוכבי יופי" על 20 שנות זכייה רצופות ב-5 כוכבים; גני התעשייה תל חי ועומר זכו ב-5 כוכבים כל אחד


11:42 ,31.12.2015 מאת: מערכת פורט2פורט

פרסי "דגל היופי" ו- "5 כוכבי יופי" הוענקו לגני התעשייה של סטף ורטהימר כחלק מהתחרות השנתית לתעשייה יפה ומקיימת בישראל מטעם המועצה לישראל יפה.

 

גן התעשייה תפן זכה ב"100 כוכבי יופי", תואר שהוענק לו על 20 שנות זכייה רצופה ב-5 כוכבי יופי, במסגרת התחרות, ומעצם היותו מפעל מצטיין בכל קטגוריה של תחרות "תעשייה יפה ומקיימת בישראל יפה", מטעם המועצה לארץ ישראל יפה והתאחדות התעשיינים.

 

בכתב הזכייה נכתב: "גן התעשייה תפן מהווה דוגמה ומופת לשילוב אזורי ולהצלחה כלכלית וחברתית בפריפריה שהפך לאבן שואבת למפעלים מכל רחבי הארץ".

 

גם גני התעשייה האחרים של ורטהימר - גן התעשייה תל-חי בגליל העליון וגן התעשייה עומר בדרום - זכו בתואר 5 כוכבי יופי כל אחד.

 

לגן התעשייה החדש שהקים ורטהימר בנצרת, עבור תעשיינים ערבים ויהודים, הוענקו בנוסף ל-5 כוכבי יופי גם תעודת הצטיינות.

 

הפרסים לגני התעשייה תפן, תל-חי, עומר ונצרת הוענקו בקטגורית הפארקים התעשייתיים בשל תרומתם לקידום ופיתוח הטכנולוגיה, השקעת המשאבים בכלכלה, שמירה על איכות הסביבה בישראל, תנאי העבודה והרווחה לעובדים והתרומה לקהילה.

 

מנכ"ל גני התעשייה אריה דהן אמר כי גני התעשייה של ורטהימר ממשיכים להוות מודל ודוגמא למופת ומצוינות בכל הקשור לתעשייה בישראל. "מדי שנה אנו מתייעלים ומשפרים כדי להגיע לשלמות", אמר, "הזכייה בפרסים מוכיחה כי תורתו של ורטהימר, הבאה לידי ביטוי בשילוב נכון של תכנון, עיצוב ואסתטיקה בכל התחומים, אם במוזיאונים ואם במפעלי התעשייה, תורמת לשיפור המתמיד באיכות החיים בסביבת העבודה, ביצירה וכמובן בייעול כלל התעשייה בישראל".