מוטורולה משיקה את סדרת המסופונים החכמים MC2100

המכשיר קטן המידות והמוקשח מציע פתרון רב ערך לשוק המחשוב הנייד הצומח ומסייע לייעול תפעולי של הארגונים


00:00 ,13.12.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

מוטורולה סולושנס משיקה היום סדרה חדשה של מסופונים ממוחשבים, חכמים וניידים: ה-MC2100. המכשיר החדש עונה על הצורך הגדל במחשוב נייד מוקשח קטן מידות שירחיב את מגוון הפתרונות המוצעים לארגונים גדולים וכן לעסקים קטנים ובינוניים.

מוטורולה מגדירה מחדש את הערך הגלום בקטגוריית המסופונים הניידים, זאת באמצעות חמש תצורות של ה-MC2100 הכוללות שלושה מנועי סריקה, אופציות לקישוריות WLAN ועיבודי אצווה ואביזרים נלווים המותאמים ייחודית לצרכים ורטיקאליים שונים.

ה-MC2100 בעיצוב ארגונומי וקל משקל (כ-235 גרם בלבד), אידיאלי לניהול מלאי, קליטת סחורה, סימון מחירים ותיוג מדפים. המכשיר הוא הראשון והיחיד בתעשייה התומך באפליקציות HTML5, אותן ניתן לפתח באמצעות סביבת הפיתוח של מוטורולה – RhoElements.

מסופון ה-MC2100 עושה שימוש באותה פלטפורמת חומרה כשאר המסופונים החכמים של מוטורולה באופן המקל על הארגון בהרצה אחידה של אפליקציות על כלל המכשירים ואינטגרציה קלה עם הסביבה הארגונית. 

 

גיריש רישי, סגן נשיא ומנהל חטיבת מחשוב נייד במוטורולה סולושנס: "באמצעות ה-MC2100 מוטורולה סולושנס ממנפת את המובילות שלה בתחום המסופונים החכמים ומעניקה ללקוחותיה פתרון איכותי, פונקציונאלי וארגונומי במחיר נוח. המסופון החדש יסייע בשיפור היעילות התפעולית בארגונים גדולים ויפתח את הדלת לעולם המסופונים המתקדמים גם בפני לקוחות עסקיים בינוניים וקטנים".

אלון שחם, מנהל ערוצי ההפצה במוטורולה סולושנס ישראל: "ה-MC2100 מאפשר ללקוחותינו ליהנות מפתרון חכם, איכותי ומוביל טכנולוגית מחד ובמחיר מאוד אטרקטיבי וללא תחרות מאידך. המכשיר צפוי להגיע לישראל בתחילת הרבעון השני 2012".

ג'ורג' זיקמן, סמנכ"ל מכירות, Quest Solution: "אנו נרגשים לקראת ההזדמנויות בשוק הנובעות מהשקת ה-MC2100 של מוטורולה. המסופון החדש עונה על הדרישה של לקוחותינו למכשיר מוקשח עם מסך מגע צבעוני, יכולות איסוף נתונים וקישוריות WiFi במחירים תחרותיים. יחד עם תוכנת התקשורת WTMiP ושאר פתרונות התוכנה שלנו, ה-MC2100 נותן מענה מושלם לניהול מלאי ושיפור היעילות של לקוחותינו במגזר הקמעונאי ובתעשיית התרופות".