מחר: יום כחול לבן בכנסת

כנסת ישראל תיצבע בצבעי כחול לבן למען התעשיה הישראלית. "יום כחול לבן" נערך ביוזמת מטה כחול לבן המשותף למשרד התמ"ת, התאחדות התעשיינים וההסתדרות החדשה וידגיש את חשיבותה של התעשיה הישראלית ומוצריה לצמיחת המשק


00:00 ,27.06.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

מחר יתקיים "יום כחול לבן" בכנסת. את היום החגיגי יזם מטה כחול לבן במשרד התמ"ת ובהשתתפות התאחדות התעשיינים וההסתדרות בחדשה. יום זה הוא חלק ממהלך ארוך טווח של משרד התמ"ת לעידוד צריכה מקומית לצורך צמיחת הכלכלה הישראלית.

ממשרד התמ"ת נמסר כי, ביום זה כנסת ישראל תירתם למען התעשיה הישראלית על כל רבדיה ותציין את חשיבותה למשק הישראלי וצמיחתו. עוד ציין שמחון כי: "תמיכה בתעשיה הישראלית גדולה כקטנה תאפשר צמיחה כלכלית, הרחבת המשק המקומי, צמיחה של עסקים חדשים ובעקבותיהם מגוון מוצרים גדול יותר והגברת התחרותיות".

יום כחול לבן יסכם את פעילות מטה כחול לבן לאורך השנה: פעילות עם ילדים בבתי הספר במסגרת פרויקט "תעשיידע", קמפיין גאווה לאומית שעלה בסמוך ליום העצמאות, תחרות גולשים בפייסבוק, הענקת תווי מיוצר בישראל ללמעלה מ-500 חברות ותעשיות ישראליות ועוד.

עוד נמסר כי, חברי הכנסת יתבקשו באותו היום לחתום על אמנת "כחול לבן" ובה התחייבות והצהרה לפעול לקידום התעשיה הישראלית לעודד צריכת כחול לבן, לסייע ככל שנדרש להגברת המודעות לערכה של התעשיה כדי להבטיח את כושרה לתחרות בשווקי העולם ולמען שגשוגה הכלכלי והחברתי של מדינת ישראל.

בנוסף, יתקיימו דיונים פומביים בועדות העבודה והרווחה ובוועדת החינוך בנושאים שונים.