סער בכנס התעשיינים: שר האוצר הבא צריך להיות איש מקצוע

יו״ר מפלגת תקווה חדשה גדעון סער, הצהיר בכנס ״ממשבר לצמיחה״ כי ״המודל הכלכלי חייב להיות אחר, ולתמרץ חזרה לעבודה ולא לתמרץ הישארות בבית. אני גם בעד העדפת תוצרת הארץ ורכש גומלין״


14:35 ,15.03.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

גדעון סער מצהיר: ״לקח לרה״מ יומיים להגיב על האלימות נגדנו, והוא משחק משחק שקוף. מציג את לפיד כאלטרנטיבה שלו בקמפיין ומאחורי הקלעים הפעילים שלו מנסים לפגוע בי כל הזמן״.

 

יו״ר מפלגת תקווה חדשה גדעון סער, הצהיר לפני שעה קלה בכנס ״ממשבר לצמיחה״ של התאחדות התעשיינים בתל אביב, כי ״נתניהו משחק משחק שקוף. מציג את לפיד כאלטרנטיבה שלו בקמפיין ומאחורי הקלעים הפעילים שלו מנסים לפגוע בי כל הזמן. לקח לו יומיים להגיב על אירוע האלימות נגדנו, אבל הוא לא הסביר מדוע אם אנחנו כל כך לא רלוונטיים, למה עשרות פעילי ליכוד הגיעו לפוצץ כנס שלנו?״.

 

לדברי סער ״האלימות מגיעה חצי דקה אחרי שמישהו מגדיר אותי כבוגד, וזו המורשת שיצר נתניהו, שהפך את הליכוד ממפלגה של עקרונות וערכים למפלגה של פולחן אישיות של אדם אחד״.

 

בנוסף סער התייחס למשבר הכלכלי ואמר כי בממשלה הבאה צריך להוציא מהמשא ומתן הקואליציוני את תפקיד שר האוצר ולמנות לתפקיד איש מקצוע. ״כדי להוציא את ישראל מהמשבר הכלכלי, שר האוצר הבא צריך להיות איש מקצוע ולא דמות פוליטית. יש לי כבר כמה שמות שחשבתי עליהם שאני מעדיף לא לחשוף״.

 

לדבריו, החל״ת ניוון את המשק, ויש להתחיל לפעול במודל כלכלי חדש. ״המודל הכלכלי חייב להיות אחר, ולתמרץ חזרה לעבודה ולא לתמרץ הישארות בבית. כרגע המדינה מתרגלת לעבוד בשחור וזה דבר מסוכן מאוד, ועכשיו צריך להחזיר את המדינה לפסים של צמיחה. אני גם בעד העדפת תוצרת הארץ ורכש גומלין כשיטות מרכזיות להוצאה של המדינה מהמשבר הכלכלי״.