עודד פלר: התאוששות מופלאה של העסקים בצפון מאז המלחמה

נשיא לשכת התעשייה חיפה והצפון ציין בכנס הלשכה כי העסקים באזור הפגינו התאוששות מופלאה מאז המלחמה אך הודה כי האזור נמצא רק בשלב של "חימום מנועים". ראש עיריית חיפה: השנה אנו משקיעים בתשתיות 1.2 מיליארד שקל


00:00 ,25.11.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

נשיא לשכת התעשייה חיפה והצפון ציין כי בכנס הלשכה כי העסקים באזור הפגינו התאוששות מופלאה מאז המלחמה אך הודה כי האזור נמצא רק בשלב של "חימום מנועים". ראש עיריית חיפה: השנה אנו משקיעים בתשתיות 1.2 מיליארד שקל
 
ביום חמישי האחרון התכנסו בתיאטרון העירוני בחיפה מאות מחברי לשכת המסחר והתעשייה חיפה והצפון על מנת לחגוג את האסיפה הכללית ה-60 במספר של חברי הלשכה ולציין 86 פעילות פוריות של הלשכה.
 
סמי עופר, בעל השליטה בחברת האחים עופר ובעליה של חברת צים, זכה לקבל את אות המעש מידי הלשכה וזאת עבור פועלו לשם תושבי הצפון. מכיוון שנבצר ממר עופר להגיע נוצר קשר לוויני בין משרדו שבלונדון לבין מסך גדול באולם התיאטרון העירוני כאשר הנוכחים מברכים את מר עופר על זכייתו. יש לציין כי בנו של סמי עופר, עידן עופר, וכן אחיו של סמי עופר, יולי עופר, הגיעו גם הם לאסיפה הכללית של לשכת המסחר והתעשייה חיפה והצפון. סמי עופר אמר בשיחה הלוויינית ממשרדו בלונדון כי "חיפאי הייתי וחיפאי אישאר", ואף ציין כי חברות בשליטת האחים עופר ישקיעו בחמש השנים הקרובות כ-300 מיליון שקל למען שיפור איכות הסביבה באזור.
 
עודד פלר, נשיא לשכת המסחר והתעשייה חיפה והצפון, ציין בדבריו את ההתאוששות המופלאה של העסקים בצפון לאחר המלחמה שהתרחשה רק לפני 14 חודשים. פלר ציין כי הוא וחבריו ללשכה מעוניינים להביא את חיפה וסביבותיה להמראה – אך כרגע אנחנו רק בשלב של חימום מנועים. פלר קרא בנאומו להוריד מסים לעסקים חדשים ולפעול למען הנחת צינור גז טבעי לצפון לשם הובלת אנרגיה ירוקה ואמיתית אשר תשפר את איכות האוויר באזור.
 
פלר ציין כי פרויקטים רבים נמצאים בימים אלה בשלבי עשייה בהם נציין את פרויקט שלב פיתוח א' בנמל חיפה ופרויקט מנהרות הכרמל.
 
במהלך הערב נשאו דברים אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר, אשר הודה לעודד פלר על תרומתו הרבה לצמיחה ולשגשוג בפעילות הלשכה בצפון – וזאת על אף המלחמה שהתרחשה כאן בקיץ שעבר. לין ציין בדבריו כי כל בעל עסק הוא למעשה מנהיג, ואף ציין בנאומו את מר דני גילרמן, שגריר ישראל באו"ם, אשר הגיע לאירוע ונשא אף הוא דברים.
 
גם יונה יהב, ראש עיריית חיפה, נכח באירוע וציין כי השנה משקיעים בתשתיות באזור 1.2 מיליארד שקל – סכום חסר תקדים לעומת תקופות קודמות. יהב ציין כי הוא מאמין שהעיר חיפה נמצאת בתנופת התפתחות ואיחל כל טוב לחברי הלשכה ולחשבונות הבנק שלהם.
 
ח"כ בנימין נתניהו, אשר לא הגיע מפאת מחלתו, שלח את ברכתו באמצעות מסר שהוקלט מראש בוידיאו.