גודל גופן: א א א
×
לוח הפלגות
חיפוש הפלגות כללי
יש לבחור נמל בארץ
יש לבחור נמל בחו"ל
יצוא מהארץ
יבוא לארץ
מחשבוני המרה
שערי מטבע יציגים
תאריך עדכון: 16.01.2019
יחידות מטבע השער % שינוי
דולר 3.67 +0.355
אירו 4.1953 +0.074
ליש"ט 4.7175 +0.308
100 יין 3.3832 -0.012
מחשבון המרה מט"ח
מחשבוני עזר
אורך שטח נפח משקל
cm
m
km
inch
foot
yard
mile
נקה
square cm
square m
square km
square inch
square yard
square mile
נקה
cc
litre
cubic m
cubic inch
cubic yard
gallon
נקה
kg
short ton
long ton
lb
oz
נקה
חישוב משקל נפחי
סידור עבודה בנמלים

רכבת ישראל קלטה בחודש האחרון 10 קרונות דו קומתיים

הקרונות החדשים מוסיפים 1,420 מקומות ישיבה דבר המאפשר לרכבת להאריך 15 רכבות ביום לרכבות עם שמונה קרונות דו קומתיים. התגבור ייעשה בקווים נהריה – מודיעין ובנימינה – רחובות אשר נחשבים לקווים העמוסים ביותר ברכבת
08.01.19 / 12:05
הקרונות נפרקים בנמל חיפה. צילום: סיגל ספנות
08.01.19
הקרונות נפרקים בנמל חיפה. צילום: סיגל ספנות
הקרונות נפרקים בנמל חיפה. צילום: סיגל ספנות
08.01.19
הקרונות נפרקים בנמל חיפה. צילום: סיגל ספנות
הקרונות החדשים על מסילת הברזל
08.01.19
הקרונות החדשים על מסילת הברזל
התקנה של מושבים בקרונות
צילום: רכבת ישראל
התקנה של מושבים בקרונות
התקנה של מושבים בקרונות הרכבת
צילום: רכבת ישראל
התקנה של מושבים בקרונות הרכבת

בחודש האחרון קלטה רכבת ישראל עשרה קרונות דו קומתיים חדשים, המוסיפים 1,420 מקומות ישיבה; עם קליטת הקרונות החדשים לשירות, מאריכה רכבת ישראל 15 רכבות ביום לרכבות עם שמונה קרונות דו קומתיים.

 

עם קליטת הקרונות החדשים לשירות, מאריכה הרכבת שלוש רכבות לשמונה קרונות דו קומתיים, כלומר 15 רכבות ביום, בקווים נהריה-מודיעין ובנימינה-רחובות, ובכך מוסיפה לרווחת הנוסעים עוד 2,130 מקומות ישיבה ביום.

 

כל קרון שכזה מוסיף לרכבת 142 מקומות ישיבה. בזכות הארכת הרכבות לשמונה קרונות, מדי יום מתווספים לקו נהריה-מודיעין 852 מקומות ישיבה, ולקו בנימינה-רחובות 1,278 מקומות ישיבה - סה״כ 2,130 מקומות ישיבה ביום, בשני הקווים מהעמוסים ברכבת ישראל. יודגש, כי אורך הרכבת ומספר הקרונות בה תלוי בביקוש הנוסעים בקו, בקרונות זמינים, אך הוא נתון גם לשינויים נקודתיים ואילוצים תפעוליים שונים.

 

מרכבת ישראל נמסר: ״הרכבת נמצאת בתקופה מאתגרת של התרחבות, הוספת תחנות, שדרוג, חשמול רשת המסילות והתחדשות. במקביל לקשיים הזמניים הנובעים מעבודות התחזוקה והחשמול עושים ויעשו אנשי רכבת ישראל ככל שניתן כדי להקל, ולו במעט, על הצפיפות ברכבות באילוצי כמות הרכבות וזמני המסילה, בתקווה שמהלכים אלה יתרמו להקלה על ציבור הנוסעים. אנו מבינים את הקשיים הזמניים, מתאמצים מאד כדי להקל ככל שניתן, ומבקשים את הבנת הנוסעים ושיתוף הפעולה״.

 

 





המגזין הדיגיטלי
גיליון 926
פייסבוק

×