גודל גופן: א א א
×
לוח הפלגות
חיפוש הפלגות כללי
יש לבחור נמל בארץ
יש לבחור נמל בחו"ל
יצוא מהארץ
יבוא לארץ
מחשבוני המרה
שערי מטבע יציגים
תאריך עדכון: 20.10.2018
יחידות מטבע השער % שינוי
דולר 3.667 +0.411
אירו 4.193 -0.255
ליש"ט 4.773 -0.284
100 יין 3.2607 +0.419
מחשבון המרה מט"ח
מחשבוני עזר
אורך שטח נפח משקל
cm
m
km
inch
foot
yard
mile
נקה
square cm
square m
square km
square inch
square yard
square mile
נקה
cc
litre
cubic m
cubic inch
cubic yard
gallon
נקה
kg
short ton
long ton
lb
oz
נקה
חישוב משקל נפחי
סידור עבודה בנמלים

החלה כריית מנהרות הרכבת בקו עכו-כרמיאל

עלות הפרויקט היא 2.8 מיליארד שקל והוא אמור להסתיים ב-2017. במסגרתו ייכרו שתי מנהרות, שבתוכן 18 מנהרות קשר, ויוקמו שני גשרי רכבת מעל לנחלים
24.04.12 / 00:00
צילום: החברה הלאומית לדרכים
24.04.12
צילום: החברה הלאומית לדרכים

אתמול (ב') החלה כריית מנהרות הכרם באזור בקעת בית הכרם בגליל המערבי. העבודה החלה בשני ראשים והיא מתבצעת במסגרת הקמת קו הרכבת החדש עכו-כרמיאל.

צוותי החפירה של חברת התשתיות הסינית CCECC החלו בכרייה משני צידי הר גילון, כשאורך צמד המנהרות המקביל יהיה כ-4.6 ק"מ כל אחת.

אמר מנכ"ל החברה הלאומית לדרכים שי ברס,, שהקמת קו הרכבת באחריותה: "בנוסף לכריית המנהרות, החברה מטפלת בהקמת מסלולי נסיעה אליהן ובתוכן, יציקת מיסעת בטון לפסים והקמת מערכות תשתית במנהרות. בתוך המנהרות ייכרו 18 מנהרות קשר להגברת הבטיחות. העבודות כוללות הקמת שני גשרי רכבת מעל נחל נעמן ונחל חילזון והטייתו לאורך 900 מטר. גם כביש 4 יוגבה מעל לנחל חילזון ומעל למסילות".

שר התחבורה ישראל כץ ציין שהשנה יצא לדרך גם תכנון של המשך קו הרכבת מכרמיאל לקרית שמונה.

הפרויקט מבוצע בהשקעה כוללת של כ-2.8 מיליארד שקל ואמור להסתיים בראשית שנת 2017.





המגזין הדיגיטלי
גיליון 923
פייסבוק

×