במסגרת ההבנות אליהם הגיעה שרת התחבורה עם שר האוצר ואגף התקציבים במשרד האוצר, רפורמת ״צדק תחבורתי״ תמומש בשנת 2024, זאת לצד סלי בטיחות, תקציב ייעודי לשידרוג ותיקון של כבישים אדומים, תקציב מיוחד לשיקום תשתיות התחבורה בעוטף עזה, המשך תקצוב פרויקטים רכבתיים ובתוכם פרויקט ״מחברים את ישראל״ ושורת פרויקטים תחבורתיים בערי הפריפריה. בנוסף ל״צדק תחבורתי״, יתוקצבו שורת פרויקטים תחבורתיים בערי הפריפריה.
בתקציב הקרוב יוקצו גם תקציבים ייעודיים, לטובת קידום תוכנית ״מחברים את ישראל״ הכוללת הקמת רשת מסילות רכבת לנוסעים ומטענים, באורך של כ-300 ק״מ, מקריית שמונה ועד אילת. כמו כן, בתקציב 2024 תקציב סלי בטיחות ישמר מתוך הבנה כי אלו מצילי חיים, וכן תקציבים המיועדים לשיקום כבישים אדומים בפריפריה ובמרכז והפיכתם לכבישים בטיחותיים. זאת לצד תקציב ייעודי לטובת שיקום ושדרוג תשתיות התחבורה ביישובי העוטף. יצוין, כי לבקשת שרת התחבורה, בשל המצוקה התקציבית, כלל חברות התשתית של משרדה ישאו בנטל התקציבי ויתרמו מהתקציב הארגוני שלהם מאות מיליוני שקלים.