לראשונה בקווי התחבורה הציבורית: החל מיום שני הקרוב (20 ביוני), עם צאת התלמידים לחופשת הקיץ, קווי האוטובוסים הפועלים במשך כל שעות היום יאריכו את שעות פעילותם עד לשעות הקטנות של הבוקר. זאת במסגרת פיילוט שעורך משרד התחבורה בשירותי האוטובוסים של קווי הלילה.
מדובר בשלב הראשון בשישה קווים מרכזיים ועתירי נוסעים הפועלים בצירי תנועה ראשיים ומשיקים לקווי לילה ותיקים אחרים. ההחלטה להאריך את שעות הפעילות של קווים אלה אל תוך הלילה התקבלה בעקבות סקרי צרכים וביקושים של נוסעי תחבורה ציבורית.
מיום שני הבא יצטרפו למערך קווי הלילה 11 קווים חדשים בישובים הבאים: אור עקיבא, קרית עקרון, קרית ענבים, פרדס חנה, כפר ורדים, כוכב יעקב, מזכרת בתיה, הר אדר וגני תקוה. בכך יגיע מערך קווי הלילה לכ-100 ערים וישובים, ברחבי הארץ, מרביתם מחצות הלילה ועד 04:00 לפנות בוקר.
שר התחבורה והמודיעין, ישראל כץ שהנחה על הרחבת מערך קווי הלילה, ציין כי קווים אלה כבר הפכו לשם נרדף לשירות חיוני ומובנה בחיי הלילה של ישראל. "לא ניתן לדמיין את מפת מרכזי הבילוי בישראל כיום ללא קווי הלילה, אך חשוב מכך, מדובר בשירות מציל חיים, פשוטו כמשמעו. מחקרים גילו כי באזורים בהם פועלים קווי לילה ישנם פחות תאונות ופחות נפגעים, ולכן אנו ממשיכים להרחיב ולשפר את מערך קווי הלילה בכל חלקי הארץ". הוסיף כץ.
קווי הלילה הינם קווי אוטובוס רגילים לכל דבר. מרבית הקווים פועלים בסופי שבוע במהלך כל השנה, ובימי הקיץ וחופשות התלמידים מדי לילה. מחיר הנסיעה בהם זהה למחיר נסיעה בתחבורה ציבורית רגילה. זאת השנה העשירית שבה מפעיל משרד התחבורה את קווי הלילה, בשיתוף הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, הרשויות המקומיות וחברות התחבורה הציבורית.
מיזם קווי הלילה יצא לדרך בירושלים בשנת 2007, כניסוי עם חמישה קווים, בהשראת קווי הלילה של לונדון, ומשם התרחב לשאר חלקי הארץ, מצפון ועד דרום, והפך להצלחה גדולה. בשנה האחרונה נסעו בקווים כ- 800 אלף צעירים, חיילים וסטודנטים, ובשנה הקרובה, עם התרחבות השירות, צפויים קווי הלילה להסיע כמיליון נוסעים. מאז הקמת קווי הלילה לפני כעשור ועד היום נסעו בקווים אלה כ- 6 מיליון נוסעים.