בעקבות אי קבלת אישור להארכת ההיתר מהמשרד להגנת הסביבה הופסקה פריקת הצוברים בנמל אשדוד. צבי פלדה מזהיר: כ-200 משאיות עמוסות חומר מסוכן ינועו בכבישי ישראל החל ממחר ועד יום ה' - זאת בשל מחלוקת בין המשרד להגנת הסביבה לבין משרד התחבורה.
כ-200 משאיות עמוסות כ-4,000 טון חומר מסוכן - חנקת אשלגן, ינועו על כבישי ישראל מאזור הדרום עד לחיפה, החל ממחר (יום ב') ועד יום ה'. כך מזהיר צבי פלדה, יו"ר ועדת התובלה בהתאחדות התעשיינים ומנכ"ל גמא אלומניום.
לדבריו, מחלוקת בין המשרד להגנת הסביבה לבין משרד התחבורה, לא מאפשרת לפרוק בנמל אשדוד את המשאיות המגיעות ממפעלים באזור הדרום, על כן הן נאלצות לשנע את החומרים לנמל חיפה, בכבישי הארץ.
כזכור, החל מ- 1 ביולי ובעקבות אי קבלת אישור להארכת ההיתר מהמשרד להגנת הסביבה הופסקה פריקת הצוברים בנמל אשדוד. זאת לאחר שהוועדה הבינמשרדית למתן היתרי הזרמה לים מטעם המשרד להגנת הסביבה לא נענתה לבקשת חברת נמל אשדוד ולא האריכה לה את תוקף היתר ההזרמה לים שניתן לה, וזאת בגלל כשלים חמורים ביישום תנאי ההיתר הקיים.
התעשיינים: 4000 טון חומר מסוכן בכבישי ישראל בשל מחלוקת בין משרדי ממשלה
צבי פלדה מזהיר: כ-200 משאיות עמוסות חומר מסוכן ינועו בכבישי ישראל החל ממחר ועד יום ה' - זאת בשל מחלוקת בין המשרד להגנת הסביבה לבין משרד התחבורה
00:00 ,06.07.2008
עשוי לעניין אותך
03.07.2008
אוניות הקרוזים שבות לנמל חיפה
03.07.2008
איגוד המשתמשים בתפזורת: רואים בסגיס וענבר אחראים באופן אישי
03.07.2008
דסקל דורש הקלות בדמי אחסנה ליבואני המזון
02.07.2008
חברת נמל אשדוד: החלטת המשרד להגנת הסביבה תמוהה ביותר
02.07.2008
ועדת הכספים של הכנסת קוראת לממשלה לקיים דיאלוג עם ארגוני המובילים
02.07.2008
רכבת ישראל: הנזק לפסי הרכבת נגרם כתוצאה מטעות אנוש