אוניית כרמל אקופרש מגיעה כבר 3 וחצי שנים מדי שבוע לנמל ולנסיה לחלון הזמנים שנקבע עבורה ומקבלת מנופים וידיים כפי הנדרש על מנת לעמוד בלו"ז. יורם הופמן: "הם מבינים את המשמעות הכלכלית של מתן שירות אמין ויעיל"
בעוד בנמל אשדוד מתקשים להתמודד עם מחסור בציוד, בכוח אדם אשר משפיע על התנהלות העבודה ותכנון לוח הפלגות הרי בנמל ולנסיה שבספרד בטרמינל TCV לעומת זאת מבצעים את העבודה בחלון זמנים שבועי ביום קבוע זה למעלה מ-3.5 שנים בדומה לנמל מארסיי ומקצים לשם כך את הציוד וכוח האדם הנדרש: 3 מנופי גשר (Gantry Crane) שעובדים בו זמנית על אוניית כרמל אקופרש כפי שניתן לראות בתמונה שצולמה בשבוע שעבר.
יורם הופמן, מנכ"ל חברת א.מ.א: "הם יודעים בדיוק מהי תחרות ומה החשיבות והמשמעות הכלכלית של מתן שירות אמין ויעיל. יש שם חלונות, הם נותנים לנו שלושה מנופים במידה וצריך, הם מקצים את מספר הידיים ולא מתעסקים כל הזמן בלתת תירוצים. זה ההבדל 'הקטן' בין שוק תחרותי כמו שיש בספרד ובנמלים אחרים לא הרחק מישראל שעובדים לא ברמה אחרת אלא 'בספרה' אחרת לעומת מה שקיים בארץ".
ולנסיה: חלון זמנים שבועי ביום קבוע
אוניית כרמל אקופרש מגיעה כבר 3 וחצי שנים מדי שבוע לנמל ולנסיה לחלון הזמנים שנקבע עבורה ומקבלת מנופים וידיים כפי הנדרש על מנת לעמוד בלו"ז. יורם הופמן: "הם מבינים את המשמעות הכלכלית של מתן שירות אמין ויעיל"
00:00 ,14.08.2007
עשוי לעניין אותך
13.08.2007
הלמ"ס: הגירעון המסחרי ביולי - 1.5 מיליארד דולר
13.08.2007
נמל חיפה: מערך תקשורת חדש בנמל
13.08.2007
תקציב 2008: תכנון קו הרכבת לאילת לא כלול בתקציב
12.08.2007
אמקו ים לסוכני האוניות: לא יכולים להוביל מכולות ריקות עקב כניסת ה-TOS לנמל אשדוד
12.08.2007
נחום גנצרסקי מסיים תפקידו כמנכ"ל ריינולד
12.08.2007
שרי האוצר והתמ"ת סיכמו על הקמת צוות משותף לבחינת דרכים לעידוד השקעות בישראל