חברת נמל אשדוד משיקה שירות 'סטטוס אוניה מורחב' מקוון

השירות החדש, שניתן לאחר הזנת שם משתמש וסיסמה אישית, מאפשר צפייה בנתוני פריקה וטעינה של אוניות מכולות ומטען כללי עד 5 דקות מביצוע הפעולה


00:00 ,09.12.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

השירות החדש, שניתן לאחר הזנת שם משתמש וסיסמה אישית, מאפשר צפייה בנתוני פריקה וטעינה של אוניות מכולות ומטען כללי עד 5 דקות מביצוע הפעולה
 
חברת נמל אשדוד משיקה שירות מקוון וייחודי נוסף, שירות 'סטטוס אוניה מורחב'. השירות החדש מאפשר צפייה בנתוני פריקה וטעינה של אוניות מכולות ומטען כללי עד 5 דקות מביצוע הפעולה. השירות הינו אישי ומאפשר לסוכני אוניה ולחברות ספנות לצפות בנתונים, הרלוונטיים להם, בעזרת שם משתמש וסיסמא אישית. שירות זה מתווסף לשירות הייחודי, שהושק לאחרונה בחברת הנמל, דיווח על מלאי מכולות ריקות.
 
שירות 'סטטוס אוניה מורחב' מספק נתונים לגבי סטטוס היתר ההפלגה של אוניות ופירוט הקצאות ידיים (צוותי עבודה) נוכחיים באתר האינטרנט של חברת נמל אשדוד. לגבי אוניות מכולה, השירות מאפשר צפייה בנתוני פריקה וטעינה תוך פירוט הנתונים: תאריך, משמרת, מנוף, Door/shifting. הצפייה בנתונים מתאפשרת לאוניות מתמחות בלבד.
 
לגבי אוניות מטען כללי, השירות מאפשר צפייה בנתוני פריקה וטעינה תוך פירוט: תאריך, משמרת, סוג המטען והמשקל, שנפרק עד כה בק"ג. הצפייה בנתונים מתאפשרת לאוניות מטען כללי וגרעינים לגבי מטען, שנמסר במסירה ישירה.
 
השירות הייחודי פותח בעקבות יוזמה של חברת הנמל, שערכה ניתוח לגבי צרכי לקוחותיה ונענתה לבקשותיהם. יישום השירות החדש הינו פרי עבודה משותפת של חטיבת התפעול, מחלקת המחשוב ויחידת הדוברות בנמל.