חברת Maersk Sealand מציגה שרות חדש באתר האינטרנט שלה : Live Help

בהודעה לעתונות שמפרסמת חברת Maersk Sealand מטעמה, מדווחת החברה על השקתו של המרכז העסקי החדש באתר maersksealand.com שבמסגרתו הלקוחות יכולים להתעדכן במשך 24 שעות ביממה, 5 ימים בשבוע ולקבל תשובות בו במקום לשאלות דחופות.


00:00 ,04.07.2002 מאת: מערכת פורט2פורט
 
בהודעה לעתונות שמפרסמת חברת Maersk Sealand מטעמה, מדווחת החברה על השקתו של המרכז העסקי החדש באתר maersksealand.com שבמסגרתו הלקוחות יכולים להתעדכן במשך 24 שעות ביממה, 5 ימים בשבוע ולקבל תשובות בו במקום לשאלות דחופות.
 
השרות החדש הנקרא  Live Helpמאפשר להתקשר אליו מכל מקום בעולם תוך הבטחת סודיות ומכסה את כל השרותים של החברה החל מ-on-line booking, הוראות למשלוחים, הדפסת שטרי מטען ועוד.
 
כאשר משתמש האינטרנט מקיש על לחצן ה- Live Help נפתח חלון צ'ט, וניתן "לדבר" עם אחד מנציגי החברה, העונה על השאלות באופן מיידי.
 
השירות באתר פועל 24 שעות ביממה, בימים שני עד שישי.