מרקורי סוכנות ימית מציעה שירות חדש למעקב אחר מכולות באמצעות הסלולר
מרקורי סוכנות ימית, המייצגת בישראל את חברות הספנות Maersk Sealand ו- Safmarine, החלה בשירות ייחודי וחדש שבמסגרתו היא מאפשרת ללקוחותיה לקבל מידע על סטטוס עדכני של המכולות או המשלוחים על גבי הטלפון הסלולארי
00:00 ,30.06.2004
הגישה לשירות הינה מכל טלפון סלולרי התומך בשליחת הודעות SMS
חברת מרקורי סוכנות ימית בע"מ, המייצגת בישראל את חברות הספנות Maersk Sealand ו- Safmarine, החלה בשירות ייחודי וחדש שבמסגרתו היא מאפשרת ללקוחותיה לקבל מידע על סטטוס עדכני של המכולות או המשלוחים על גבי הטלפון הסלולארי.
דוד רוזן, מנהל התפעול של מרקורי, ציין כי עד כה מרבית חברות הספנות הציעו שירותי מעקב – TRACKING באמצעות האינטרנט, מה שמחייב נגישות מהמשרד תוך חיפוש באתר המתאים. "בעולם הנייד של היום, כאשר לכל אדם מכשיר סלולארי בכיסו, קבלת מידע מיידי ועדכני, בכל מקום בו הוא נמצא 24 שעות ביממה, מהווה יתרון עצום במהירות, בנוחיות ועדכניות", אמר.
הגישה לשירות הינה מכל טלפון סלולרי התומך בשליחת הודעות SMS והוא מתבצע על ידי הקשת MTRK, לאחריו מקש רווח ולאחריו יש להקיש את מספר המכולה. את ההודעה שולחים למספר 1315 ובתוך שניות ספורות יקבל המשתמש בחזרה למכשיר הסלולרי שלו, הודעת SMS על הסטטוס העדכני.
דוד רוזן מציין כי המידע, הנשלח ע"י המערכת, נשלף אוטומטית מאתר Maersk Sealand.
חברת מרקורי סוכנות ימית בע"מ, המייצגת בישראל את חברות הספנות Maersk Sealand ו- Safmarine, החלה בשירות ייחודי וחדש שבמסגרתו היא מאפשרת ללקוחותיה לקבל מידע על סטטוס עדכני של המכולות או המשלוחים על גבי הטלפון הסלולארי.
דוד רוזן, מנהל התפעול של מרקורי, ציין כי עד כה מרבית חברות הספנות הציעו שירותי מעקב – TRACKING באמצעות האינטרנט, מה שמחייב נגישות מהמשרד תוך חיפוש באתר המתאים. "בעולם הנייד של היום, כאשר לכל אדם מכשיר סלולארי בכיסו, קבלת מידע מיידי ועדכני, בכל מקום בו הוא נמצא 24 שעות ביממה, מהווה יתרון עצום במהירות, בנוחיות ועדכניות", אמר.
הגישה לשירות הינה מכל טלפון סלולרי התומך בשליחת הודעות SMS והוא מתבצע על ידי הקשת MTRK, לאחריו מקש רווח ולאחריו יש להקיש את מספר המכולה. את ההודעה שולחים למספר 1315 ובתוך שניות ספורות יקבל המשתמש בחזרה למכשיר הסלולרי שלו, הודעת SMS על הסטטוס העדכני.
דוד רוזן מציין כי המידע, הנשלח ע"י המערכת, נשלף אוטומטית מאתר Maersk Sealand.
עשוי לעניין אותך
ד"ר זבה, מנכ"ל צים: "היום אנו מעיזים יותר ועם יותר אומץ"
קבוצת קריאף ציינה עשר שנות פעילות בטיואן
Maersk Sealand - שירות משופר מ/אל צפון הודו דרך נמל Pipavav
APM Terminals זכתה בזכיון להפעלת וניהול מסוף המכולות החדש בנמל Luanda
קונפרנס EMTA הודיע על העלאת תעריפי ההובלה מ/אל צפון אירופה, סקנדינביה והבלטי
נדחתה במספר ימים ההחלטה בדבר דמי העלאה בקוי אירופה