נמל רוטרדם השיק אפליקציה חדשה שתשפר זמני המתנת אניות ב-20%

היישום הדיגיטלי, שזכה לשם ׳פרונטו׳, מאפשר לאניות הפוקדות את הנמל לחתוך את זמן ההמתנה שלהן בחמישית בממוצע. היישום מאפשר ניצול יעיל יותר של קיבולת במסופי הנמל, כמו גם תכנון ותאום מדויק של מגוון של שירותים המוענקים לאניות בהם תדלוק, שירות ותחזוקה ואספקה


13:24 ,27.05.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

נמל רוטרדם חשף את הגרסה הראשונה של האפליקציה הדיגיטלית החדשה העונה לשם Pronto ומיועדת לשפר את היעילות של 30,000 האניות שפוקדות אותה מדי שנה. 

 

היישום הדיגיטלי מאפשר לאניות הפוקדות את הנמל לחתוך את זמן ההמתנה שלהן  בחמישית בממוצע. היישום מאפשר ניצול יעיל יותר של קיבולת במסופי הנמל, כמו גם תכנון ותאום מדויק של מגוון של שירותים המוענקים לאניות בהם תדלוק, שירות ותחזוקה ואספקה.

 

״פרונטו מבוססת על סטנדרטים בינלאומיים ומציעה לחברות ספנות, סוכנים, ספקי שירותים ומפעילים פלטפורמה משותפת להחלפת מידע הקשור לנמל״, אמר פול סמיתס, מנהל הכספים של הנמל.

 

״היישום מאפשר לכל המשתמשים לתכנן, לבצע ולפקח על פעילויות לאורך הליך הפקידה בנמל. הדבר מניב יתרונות מובהקים עבור כל הצדדים המעורבים. חילופי המידע בצורה סטנדרטית מאפשרת לתכנן את הליך הפקידה בנמל באופן יעיל יותר וקצר יותר״, הוא הוסיף.

 

״היישום ׳פרונטו׳ נבחן בהרחבה במהלך השנה החולפת במהלך שלב הפיתוח, ואנו מעמידים אותו לרשות חברי קהילת הנמלים - בתמורה לנתונים או בתשלום. ובמהלך התקופה הבאה נמשיך לפתח את היישום ונוסיף לו מספר תכונות חדשות״.

 

צפו בסרטון של נמל רוטרדם על האפליקציה:

 

 

מנמל רוטרדם נמסר כי חברת Royal Dutch Shell היתה חלק מהליך הבדיקה של היישום החדש. מר אד ברסינגהורן מחברת רויאל דאץ׳ אמר כי ״אנחנו צמצמנו את זמן ההמתנה עד ל-20% עבור האניות היוצאות. חשוב שכל הצדדים המעורבים בתהליך, כולל הטרמינל והסוכן, יפעלו יחד ויחלקו נתונים רלוונטיים.

 

״לאחר מכן אנו מחליפים נתוני חותמת זמן לא רק ברוטרדם אלא גם בין הנמלים, פוטנציאל השיפור גדל באופן משמעותי. האניות יכולות להפליג בצורה אופטימלית ולהגיע בדיוק בזמן באמצעות תכנון טוב יותר״, הוסיף מר ברסינגהורן.