מערכת הטלפוניה מוטמעת בימים אלה במרכזיית הנמל בשיתוף מדור התקשורת והבקרה וזאת על מנת לאפשר מענה הולם לגידול בצרכים התקשורתיים של הנמל
מחברת נמל אשדוד נמסר כי היא ממשיכה ביישום אסטרטגית שיפור וייעול השירות ללקוחותיה ומשיקה מערכת טלפוניה מתקדמת בעלות של 1.1 מיליון שקל. מהחברה נמסר כי היא פועלת באופן מתמשך להתאים את תשתיות הנמל לצמיחה ההולכת וגוברת בפעילותו ובמסגרת זו, משקיעה בציוד ובשדרוג תשתיות. מערכת הטלפוניה החדשה תאפשר מענה הולם לגידול בצרכים התקשורתיים של הנמל.
לדברי חברת נמל אשדוד, המערכת מהווה פתרון אופטימלי, אמין ועשיר בתכונות לצורכי חברת הנמל, והיא מגשרת בין טכנולוגיות מסורתיות לטכנולוגיות מתקדמות, תוך הבטחת אופק שימוש לשנים רבות.
מרכזיית OPT61C היא מרכזייה היברידית, המשלבת טלפוניה מסורתית (TDM) עם טלפוניית IP, ותומכת בשלוחות IP קוויות ואלחוטיות. המערכת מאפשרת זמינות מרבית – 99.999% מהזמן ובעלת למעלה מ-450 תכונות תפעוליות.
מערכת הטלפוניה מוטמעת בימים אלה במרכזיית הנמל בשיתוף מדור התקשורת והבקרה והעומד בראשו, יהודה נניקאשווילי. מחברת נמל אשדוד נמסר כי המערכת הינה מתוצרת נורטל, וכי היא הותקנה באמצעות חברת גלובקול.
נמל אשדוד: מערכת טלפוניה מתקדמת בעלות 1.1 מיליון שקל
מערכת הטלפוניה מוטמעת בימים אלה במרכזיית הנמל בשיתוף מדור התקשורת והבקרה וזאת על מנת לאפשר מענה הולם לגידול בצרכים התקשורתיים של הנמל
00:00 ,24.06.2008
עשוי לעניין אותך
23.06.2008
נחשפה פרשיית הונאה במכירת דלקים; מועצת המובילים: אמרנו לכם
23.06.2008
עובדי נמל אשדוד עברו הכשרה אצל פרארי
23.06.2008
השבוע בנתב"ג: תרגיל היערכות ומוכנות בהיקף מלא
23.06.2008
מנהל סניף אגרקסו בצרפת יקבל אות הוקרה משר החקלאות
22.06.2008
בריטיש איירווייס מעדכנת מחירי הטיסות
22.06.2008
דלתא איירליינס: 345 אלף נוסעים במאה ימי פעילות