בריטיש איירווייס מעדכנת מחירי הטיסות

מחירי הטיסות לארה"ב, למזרח הרחוק ולאוסטרליה יתייקרו בשיעור של כ-5% אחוזים בכל מחלקות השירות ומכל היעדים בעולם. זאת בשל התייקרות מחירי הנפט


00:00 ,22.06.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

מחירי הטיסות לארה"ב, למזרח הרחוק ולאוסטרליה יתייקרו בשיעור של כ-5% אחוזים בכל מחלקות השירות ומכל היעדים בעולם. זאת בשל התייקרות מחירי הנפט
 
כחלק ממהלך גלובלי שמיישמת בריטיש איירווייס הודיעה החברה כי מחירי הטיסות לארה"ב, למזרח הרחוק ולאוסטרליה יתייקרו בשיעור של כ-5% אחוזים בכל מחלקות השירות ומכל היעדים בעולם, ביניהם גם מישראל.
 
בנוסף, משנה בריטיש איירווייס את תחשיב היטל הדלק, ומעתה נוסעי מחלקות היוקרה בכל סוגי הטיסות ישלמו היטל דלק גבוה יותר מנוסעי מחלקת התיירים. כך לדוגמא, בקו תל אביב-לונדון, היטל הדלק למחלקת תיירים לא ישתנה ויעמוד על 147 דולר לקטע טיסה (294 דולר הלוך ושוב); היטל הדלק במחלקת תיירים פלוס יעמוד על 167 דולר לקטע טיסה (334 דולר הלוך ושוב); ובמחלקת עסקים וראשונה – יעמוד על 187 דולר לקטע טיסה (374 דולר הלוך ושוב).
 
יעל קטן, המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס ישראל, אומרת: "עקב מחירי הנפט הצפויים להמשיך ולהתייקר באופן תדיר, אנו ממליצים ללקוחותינו ולסוכני הנסיעות לכרטס את הזמנותיהם באופן מיידי, על מנת לשמור על מחיר הטיסה הקיים."
 
מהחברה נמסר כי השנה צפויה ההוצאה בגין הדלק להיות העלות הגדולה ביותר של חברת התעופה, והיא תחליף את מקומה של עלות העובדים שהיא הגדולה ביותר כיום. עלות הדלק של בריטיש איירווייס צפויה לעלות השנה מ-2 מיליארד ליש"ט לסכום של למעלה מ-3 מיליארד ליש"ט.