גודל גופן: א א א
×
לוח הפלגות
חיפוש הפלגות כללי
יש לבחור נמל בארץ
יש לבחור נמל בחו"ל
יצוא מהארץ
יבוא לארץ
מחשבוני המרה
שערי מטבע יציגים
תאריך עדכון: 16.11.2018
יחידות מטבע השער % שינוי
דולר 3.717 +0.595
אירו 4.2169 +0.924
ליש"ט 4.7507 +0.604
100 יין 3.2799 +0.681
מחשבון המרה מט"ח
מחשבוני עזר
אורך שטח נפח משקל
cm
m
km
inch
foot
yard
mile
נקה
square cm
square m
square km
square inch
square yard
square mile
נקה
cc
litre
cubic m
cubic inch
cubic yard
gallon
נקה
kg
short ton
long ton
lb
oz
נקה
חישוב משקל נפחי
סידור עבודה בנמלים

מארסק השיקה מערכת המאשרת הזמנת מכולות תוך שניות

לצד הפתרון החדש, הלקוחות מקבלים את אפשרויות ההפלגה עם הקיבולת הפנויה, רשימה של מחסנים עם מכולות ריקות ושירותי ערך מוסף רלוונטי. וינסנט קלרק: עכשיו הלקוחות שלנו יכולים להזמין מכולה כמו הזמנת כרטיס טיסה. זה ציון דרך עבור התעשייה כולה
04.11.18 / 14:48
מארסק השיקה מערכת המאשרת הזמנת מכולות תוך שניות
04.11.18
מארסק השיקה מערכת המאשרת הזמנת מכולות תוך שניות
04.11.18
מארסק השיקה מערכת המאשרת הזמנת מכולות תוך שניות

חברת מארסק הודיעה לאחרונה על שיפור משמעותי בהליך הזמנת מכולות על גבי אניות החברה – שיפור שמעניק ללקוחות אישור הזמנה מיידי וזאת באמצעות שירות הנקרא Instant Booking Confirmation. לטענת החברה, לקוחותיה יכולים כעת להשלים הזמנה בתוך שניות וזאת לעומת זמני המתנה קודמים של עד שעתיים.

 

מהחברה נמסר כי ביטול זמן ההמתנה הארוך הוא בראש סדר העדיפויות של מארסק והוסיפה כי האישור המיידי מבטל אי ודאות בקרב הלקוחות כמו גם עומסי עבודה בניהול רשתות האספקה של הלקוחות.

 

וינסנט קלרק, סמנכ״ל התפעול של מארסק, ציין כי ״עכשיו הלקוחות שלנו יכולים להזמין מכולה כמו הזמנת כרטיס טיסה. האישור על ההזמנה המיידית נעשה באופן מהיר ופשוט עבור הלקוחות שלנו ומקל על האינטראקציה עם מארסק. זה ציון דרך עבור התעשייה כולה ודוגמה מוחשית לאופן שבו אנו מחיים האסטרטגיה שלנו באמצעות שיפור חוויית הלקוח באמצעים דיגיטליים״.

 

לצד הפתרון החדש, הלקוחות מקבלים בצורה ויזואלית את אפשרויות ההפלגה עם הקיבולת הפנויה על האנייה, רשימה של מחסנים עם מכולות ריקות לבחירה, כמו גם בחירה של שירותי ערך מוסף רלוונטי. וחשוב מכל - הם יודעים בוודאות כי ההזמנה שלהם לא תבוטל בשלב מאוחר יותר.

 

צפו בסרטון של מארסק: 

 

 

מחברת מארסק נמסר כי בשל היעדר קיבולת על האנייה או מחסור בציוד מתאים כ-10% מההזמנות שהתקבלו בעבר במערכות של מארסק בוטלו או נדחו או אושרו להפלגות אלטרנטיביות - פעולה שהובילה לכך שלקוחות פנו לחברה עם שאלות או בקשות לשינוי. שאלות מעקב אלו היוו 15% מכלל השיחות והצ׳טים של שירות הלקוחות של החברה  וקרוב ל-200 אלף הודעות מייל בחודש.

 

 

 

 





המגזין הדיגיטלי
גיליון 925
פייסבוק

×