Yang Ming מציעה שירות משופר דרך האינטרנט

אתר החברה מאפשר ללקוחותיה לבצע כמעט כל משימה באופן ישיר אל מול החברה כגון עדכון פרטי שטרי מטען, שירות איתור מטענים וקבלת תשובה היישר לאי-מייל של הלקוח


00:00 ,19.12.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת Yang Ming מייעלת את השירות ללקוחות ומספקת להם שירותים מקוונים באמצעות אתר האינטרנט www.yml.com.tw. מחברת קונמרט נמסר כי זהו נדבך נוסף לשירות שהחברה מעניקה ללקוחותיה הרבים.
 
השירותים המוצעים באתר החברה מאפשרים ללקוחות החברה לבצע כמעט כל משימה באופן ישיר אל מול החברה וחוסך מהם את הצורך בדקות המתנה ארוכות בטלפון.
 
על מנת להשתמש בשירותים מקוונים אלה, על הלקוח להיכנס לאתר, להירשם, לקבל שם משתמש (User Name) וסיסמה (Password) ולהתחיל ולהשתמש בשירותים המוצעים באתר כגון:
 
הוראות שטר מטען (עדכון פרטי שטר מטען, שמירת פרטי שטר מטען, היסטוריית שטר מטען והדפסת שטר מטען במדפסת האישית של הלקוח), הזמנת מקום לאוניה (booking) - הזמנה לאוניה ספציפית על פי לוח הפלגות, קבלת עדכונים ישירות למייל האישי של הלקוח.
 
כמו כן ניתן למצוא באתר של חברת Yang Ming לוחות הפלגה לטווח ארוך, לוחות הפלגה מעודכנים לטווח הקצר, עדכון יומי או שבועי של לוח הפלגות ישירות למייל האישי של הלקוח, אופציות חיפוש מנמל לנמל ותאריכי סגירה בכל נמל.
 
בנוסף לכל זאת החברה מספקת ללקוחותיה שירות איתור ומעקב שוטף אחר מטעני הלקוחות בזמן אמת - 24 שעות ביממה,7 ימים בשבוע - וזאת על פי הזנת מספר שטר מטען או מספר מכולה או שליחת שאילתא על מכולה או שטר מטען באי-מייל וקבלת תשובה מהירה ישירות לאי-מייל האישי של הלקוח.
 
עבור חלק מהשירותים המוצעים באתר אין צורך אפילו בסיסמא ושם משתמש, כגון שירות באתר המבצע איתור אניות ומסלולי הפלגה באופן נוח וידידותי למשתמש.