בכירים בקונטיננטל: "השוק הישראלי חשוב לנו מאוד"

סגן הנשיא למכירות ומנהל אזור המזרח התיכון של הענק הגלובאלי לייצור צמיגים ואביזרי רכב התארחו השבוע אצל הסוכן והמפיץ הישראלי כסלו תחבורה מקבוצת כסלו כדי להתרשם וללמוד את השוק המקומי


00:00 ,26.01.2012 מאת: מערכת פורט2פורט

השבוע ביקרו בישראל בכירים בקונצרן הענק קונטיננטל ונועדו עם הסוכן והמפיץ הישראלי, כסלו תחבורה מקבוצת כסלו

"השוק הישראלי חשוב מאוד לקונטיננטל", אמר ד"ר הרטמוט ווהלר, סגן נשיא לשיווק ולמכירות בחטיבת הצמיגים לרכבים ולמשאיות קלות, בשיחה עם PORT2PORT שנערכה במשרדי כסלו בלוד. נכחו בשיחה גם מרטין באדי, מנהל אזור המזרח התיכון, המזרח הרחוק וצפון אפריקה, חטיבת מכוניות נוסעים, משאיות כבדות ורכבים מסחריים בקונטיננטל, מנכ"ל ובעלים של קבוצת כסלו צביקה גרינברג והמשנה למנכ"ל הקבוצה נילי אורבך.

קונטיננטל היא חברה בינלאומית, אחת משלוש יצרניות הצמיגים הגדולות בעולם. בשנת 2011 מכרה החברה מוצרים בשווי 30 מיליארד אירו. מתוך זה, שני שליש מוצרים נלווים לצמיגים, כמו בלמים, מנועים וציוד למכוניות.

ווהלר: "השוק הישראלי הוא שוק ייחודי. ממה שאני מתרשם, נראה שיש לפתח את תחום הקמעונות. יש בשוק מקום לשיפור, במיוחד בתחום המחירים ובתחום השירות לצרכן. נקודה חשובה ביותר היא שצריך לפתח ולהעמיק את המודעות למותג קונטיננטל, שהוא מותג חזק מאוד באירופה ובארצות הברית, צעד אחרי צעד. האמונה שלי היא שניתן לפתח אסטרטגיות כלכליות רק ביחד עם השותף המקומי, כשמבינם ביחד את השוק".

על היחסים בין קונטיננטל לבין כסלו אמר ווהלר: "היחסים טובים ומקצועיים מאוד ונותנים תקווה שיש לאן להמשיך להתפתח. אנו מאמינים ששיתוף פעולה הדוק בין היצרן לסוכן המקומי הוא בסיס לפיתוח מותג".

הוא הוסיף שישראל מוגדרת על ידי קונטיננטל כמדינה "בוגרת" (להבדיל ממדינות מתפתחות) ומאד מתקדמת מבחינה טכנולוגית.

לדברי ווהלר, תחום הצמיגים הוא יציב ביותר, כזה שמסתכל לטווח ארוך. אין בו מהפכות, והשיפורים בו נעשים צעד אחר צעד. הבכיר הדגיש כי מנקודת המבט של קונטיננטל העולמית, ישנם שני נושאים חשובים, שבהם מושקעים סכומים נכבדים מבחינת מחקר ופיתוח - חיסכון באנרגיה ושמירה על איכות הסביבה.

שיתוף הפעולה בין קונטיננטל לבין קבוצת כסלו החל ב-2008. מנכ"ל כסלו גרינברג ציין: "בארבע השנים האחרונות קבוצת כסלו חיזקה את מותג קונטיננטל ועבדה בשיתוף פעולה פורה עם קונטיננטל העולמית. החזון שלנו למותג קונטיננטל בארץ הוא להיות מספר 1. בימים אלה אנו עוסקים בתכנון מהלך שיווקי אסטרטגי תלת שנתי".

באדי עמד על הקשר בין ייצור צמיגים לבין לוגיסטיקה: "כשאתה מייצר צמיגים ומוביל אותם לנמלים לשם ייצוא, אתה עושה את זה על גלגלים. עסקי המשאיות הם חלק מאוד חשוב עבור קונטיננטל. אנו עושים לא מעט עסקים בנושא המשאיות בישראל ומעוניינים להגדיל את נתח השוק שלנו גם בקרב חברות הלוגיסטיקה".

הכתבה המלאה תפורסם במגזין חודש פברואר של PORT2PORT.