UPS העולמית מרחיבה את פעילותה בתוחם התרופות

רוכשת את CEMELOG מהונגריה ובכך תתגבר את הרשת הצומחת של UPS באירופה ובעולם בתחום הבריאות


00:00 ,28.04.2013 מאת: מערכת פורט2פורט

UPS הודיעה היום כי רכשה את חברת CEMELOG Zrt מהונגריה, העוסקת בלוגיסטיקה בתחום הבריאות.

הרכישה תתגבר עוד יותר את הפרישה של UPS בתחום הבריאות ואת המומחיות שלה באירופה, ותסייע להעניק שירותים מקיפים, תוך עמידה בתקנות, ללקוחות בענפי הפרמצבטיקה, הביו-טכנולוגיה והציוד הרפואי בשווקים של מרכז אירופה ומזרחה, שחשיבותם הולכת וגוברת.

ב- UPS צופים שהעסקה תושלם ברבעון השני של שנת 2013, בכפוף לתנאי סגירה מקובלים. בהתאם למדיניות החברה, פרטי העסקה אינם נמסרים.

בארבע עשרה השנים האחרונות הציעה חברת CEMELOG , שמשרדיה הראשיים שוכנים סמוך לבודפשט, ללקוחות במרכז אירופה ובמזרחה פתרונות לוגיסטיים בהתאמה אישית בתחום הבריאות. באמצעות רשת אזורית איתנה, מערכות מתקדמות לניהול מחסן, שירותים באבטחת איכות מלאה ועובדים מנוסים, מסייעת החברה ללקוחות מתחום הבריאות להשיג יעילות מרבית בשרשרת האספקה, לעמוד בדרישות הרשויות ולספק מוצרים בצורה אמינה ובטוחה. על הלקוחות של CEMELOG נמנים כמה ממותגי הבריאות הידועים ביותר בעולם.

"הרכישה נעשית בהמשך לאסטרטגיית הצמיחה של היחידות העסקיות שלנו והיא תאפשר לנו להציע פתרונות מתקדמים ללקוחות שמשתמשים ברשת העולמית של UPS " אמר סקוט דייוויס, היו"ר והמנכ"ל של UPS.

"בעקבות הרכישה נוכל לתת מענה באזור גיאוגרפי חשוב לצרכים של חברות מתחום הבריאות אשר מבקשות להפעיל לוגיסטיקה אזורית כדי להגביר את היעילות".

"זו התפתחות נהדרת עבור החברה שלנו" אמרה אווה מגיארי, מנכ"ל CEMELOG . "המכירה משרתת את האינטרסים של העובדים והלקוחות שלנו בצורה הטובה ביותר, והיא מאפשרת לנו להצטרף למותג ידוע ומוביל בעולם ללוגיסטיקה בתחום הבריאות".

בעקבות הרכישה יצטרפו לרשת הקיימת של UPS באירופה שלושה מתקנים נוספים, בשטח של כ-24,000 מ"ר, להפצה בתחום הבריאות. להודעה זו קדמה פתיחה של שלושה מתקנים ייעודיים בתחום הבריאות ברחבי אסיה, באוקטובר 2012, והרחבה של חמישה מתקנים בצפון אמריקה בתחילת 2013. כיום מפעילה UPS שטח של קרוב ל-595,000 מ"ר, ייעודי לתחום הבריאות, ב-41 מתקנים ברחבי העולם.

בנק UBS משמש כיועץ פיננסי לעסקה.