חברת DSV ערכה קורס להובלה אווירית מבוקרת טמפרטורה

במחזור השני של הקורס השתתפו עשרות עובדים, ספקי שירות ולקוחות מתחום הפארמה. לימור גיל שני: "אנו משקיעים רבות בתחום זה"


10:47 ,08.09.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת DSV ערכה אתמול (יום ד') קורס ייחודי להובלה אווירית מבוקרת טמפרטורה, בדגש על שילוח תרופות. הקורס הועבר ע"י סוויספורט ופורום Israel Pharma Logistics  ונערך כחלק מהיערכות החברה לטיפול במשלוחי פארמה ולשם העמקת ידע העובדים עם צרכי הלקוחות ודרישות הרגולציה בתחום.

 

בקורס הוצגו התהליכים הרלוונטיים לשינוע מטען אווירי של מוצרי פארמה, שיטות העבודה הנהוגות בעולם ובישראל ,ממשקי העבודה המשמעותיים וניהול הסיכונים לאורך התהליך.

 

המפגש נערך במתכונת מיוחדת, הכוללת אינטראקציה עם חניכי הקורס, למידה הדדית מניסיון המשתתפים ומבחן מסכם בסיום.

 

הקורס הועבר ע"י אילן ביטון, סמנכ"ל תפעול שירות וביטחון בסוויספורט, אשר הנו בעל ניסיון רב בתחום ומשמש כמדריך בכיר באירגון IATA  ואף כנציג סוויספורט לאיחוד האירופי בנושאי ההובלה האווירית ותהליכי השילוח.

 

שי חיימוב, מנהל פורום Israel Pharma Logistics, מסר כי: "הקורס הושק לפני כ-3 חודשים וכבר הועבר לעשרות משתתפים מקרב חברות התרופות והספקים הלוגיסטיים המובילים בתחום. קיבלנו תגובות נלהבות ואנו שמחים על הביקוש הרב. אין ספק שהוא מאפשר היכרות טובה יותר עם תהליכי היצוא והיבוא ומשפר בצורה משמעותית את הטיפול במשלוחים רגישים".

 

לימור גיל שני סמנכ"לית שיווק ומכירות של DSV מסרה: "אנו משקיעים רבות בתחום השילוח מבוקר טמפרטורה, ונמשיך לעשות כל שיידרש על מנת להוביל את התחום ולהעניק ללקוחותינו שירות מקצועי לאורך כל שרשרת האספקה".