פורום IPL ערך מפגש בנושא ניהול האיכות בשרשרת האספקה

במסגרת המפגש קיימו המשתתפים סיור מודרך במרלו״ג לפידות שכלל הסבר מקצועי על תהליכי האחסנה, ניהול מלאי, ליקוט והפצה. אילן לפידות: החברה מייחסת חשיבות רבה לתהליכי האיכות ולעמידה בדרישות הרגולציה


10:55 ,21.05.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

את המפגש פתחו לירון שלזינגר, מנהלת האיכות, ואילן לפידות, מנכ״ל קבוצת לפידות, אשר סקר את פעילות הקבוצה בתחום התרופות והציוד הרפואי והדגיש את החשיבות הרבה שהחברה מייחסת לתהליכי האיכות ולעמידה בדרישות הרגולציה. לפידות התייחס לצרכי הלקוחות המשתנים ולסטנדרטים הגבוהים אותם מציבות החברות הרב לאומיות  עימם הם בקשר עסקי.

 

לאחריו הרצתה ליאת מילוא, מנכ״לית מילוא מיקסום יכולות, על מיתוג האיכות בארגון ונתנה כלים מעשיים למנהלים בתחום. לסיכום החלק העיוני של המפגש, הרצה אילן ביטון, סמנכ״ל תפעול, שירות וביטחון ב-Swissport על הגורם האנושי בניהול האיכות. ביטון שילב בהרצאתו דוגמאות מאירועי אמת מתחום שרשרת האספקה של מוצרים רפואיים והתייחס לדרכים השונות ליצירת מוטיבציה אצל העובדים ורתימתם להקפדה על נהלי האיכות לאורך זמן.

 

בסיום המפגש, נערך למשתתפים סיור מודרך במרלו״ג לפידות ע״י יניב הר-נוף, סמנכ״ל התפעול של קבוצת לפידות. הסיור כלל הסבר מקצועי על תהליכי האחסנה, ניהול מלאי, ליקוט והפצה.

 

שי חיימוב, מנהל פורום Israel Pharma & Medical Logistics, ציין כי ״אנו מודים לקבוצת לפידות על המפגש המרתק ועל האירוח החם. נמשיך לעסוק בנושא האיכות ובחשיבותו לארגונים״.