אמזון שיגרה את החלליות הראשונות במסגרת פרויקט האינטרנט מבוסס החלל שלה, קויפר, והודיעה כי תתחיל לספק שירותי אינטרנט בפס רחב מאוחר יותר השנה.
27 הלוויינים ששוגרו מפלורידה מהווים את תחילתה של סדרת 80 שיגורים מתוכננים, כאשר החברה שואפת לפרוס בסופו של דבר 3,200 לוויינים במסלול על מנת להתחרות בפרויקט סטארלינק של ספייסאקס, שכבר מפעיל מעל 7,200 לוויינים.
אינטרנט לווייני צפוי להפוך לשוק עצום: אמזון השקיעה בפרויקט קרוב ל-20 מיליארד דולר, כך לדברי אנליסט שהתראיין לכתב העת Scientific American. לפי ההערכות, היכולת לספק שירות אינטרנט אלחוטי מהיר ובלתי חסום ברחבי העולם ״יכולה להיטיב עם מיליוני אנשים על פני כדור הארץ״, אף שגוברים החששות בנוגע להצטברות פסולת חללית ולהשפעת הלוויינים על תצפיות אסטרונומיות.